星期日, 8月 01, 2010

Chinese Dance

話說,真的答應了跳紫荊盃,都係胡老師的作品,琴晚第一堂,雖然不致於流大汗,BUT都好CHER,身韻、呼吸的控制,有D唔適應,胸腰硬左好多,唯有偷偷地用大腰幫一幫,咁就出事啦,而家條腰好攰,隱隱作痛,呢幾日要好錫身,要好好保護條腰,否則個舊患就會爆出黎,到時真係仆街。我既 Lumbar vertebrae 瘀左,爽死了。

11月之後,我條腹肌會唔會出番黎呢?????????好期待呀!!!!!!!!!

1/11 去急症室做喇,其實我好開心GA,因為由中五開始已經好LIKE D 賴係好emergency 的野,我份人就係無mud耐性,急救,一係嬴,一係輸,幾爽,不過係有時d野核突d law,真係有事的時侯又會成個人tense晒,徹夜難眠...........去AED的第一個準備,去煲番????? 其實最不喜歡番三八制的工,我要假!!!!!!!!! BUT SUNNY講得ARM,請SICK LEAVE的時候係抵左。

如果我無估錯,我再下一水就去ICU,從此就長時間做一個ICU NURSE,HAE又得,唔HAE又得的崗位,我唔係唔想,因為都幾型,BUT我怕,入面D人都幾惡。

點FAREWELL F5好呢?

討厭食有CREAM的蛋糕 / 瑞士卷。

最近WARD隔離係兒科WARD,成日見到好多BB,NEWBORNE又有,半歲又有,全部都係手抱GA,好得意GA,最喜歡肥嘟嘟,紅卜卜的BB,肥到一節節個D最得意,想嘟嘟同咬咬佢地~~~

要獨立D喇。

0 Comments:

發佈留言

<< Home