星期二, 7月 27, 2010

大步檻過

一個星期又過左喇.............time flies
星期四,A/N,原本一心諗住食正佢個黑雨,唔DOUBLE PAY都有ALLOWANCE呀,真係頂佢,8點鐘轉黃雨,HOLY SHIT!!!!!!!錢又無,學生又走佬,好彩都唔係好多CASE,而且D CASE又唔煩,否則真係黑面!!!!!!!!不過兩個partners都話下晝訓得唔好,頭痛,搞到我都唔知點咁.........

星期五,訓醒就去北區醫院照MRI BRAIN,其實我一直都好緊張,我知道如果真係有3mm hypodense,就可以係天生血管畸形,咁可能係一個計時BOMB,一個中左風的人的下場,我亦都太了解喇,當然人有分幸運與不幸,但當中有幾多人係幸運呢? 十分鐘的MRI,好彩個RADI話我知佢睇唔到個3mm,個一刻,個心真係鬆晒,雖然知道一個checking唔代表甚麼,不過暫時都叫做係一比一的賽果,而且 MRI比CTB一定係更清楚,咁其實,我會信自己無事LAW....... 圍繞左一年多的擔憂,it's time to end

夜晚大能出左去陪gay 奶買diving wet suit,再食RUBY TUESDAY,其實我真係鐘意食GA,因為視覺效果上係好滿足ge ^^ 不過要一大班人去食,咁就無咁guilty

星期六,朝早出左TST,我終於都買左GULL MASK,同SHOCKING PINK手套,我一定係水底最姣個個 =) 下晝再HAE行一陣,就番去TP JOIN 7B GATHERING,MEDICAL 唯一令我唔想走的原因係...........會令我瘦,完。


星期日,一早同BABA去FANLING的雲泉仙館影蓮花,^^,我知道BABA好開心GE,雖然真係好曬同好眼訓........自從出左黎做野,我為佢地做GE野太少了,見到BABA汗流浹背的樣子,個一刻真係擔心佢的身體,畢竟佢開始年紀大........ 下晝原本打算和REX MA一起番TP食野,行一陣就出去,BUT人地都唔起身,咁算啦,唯有自己番HOME,訓一陣先出去,D時間唔上唔落咁 ........... BUT FINALLY.........都係陪左REX MA食野,佢就去剪頭毛,我就去做大獲野 ...........(續)

0 Comments:

發佈留言

<< Home