星期一, 7月 19, 2010

幸福WEEKEND

星期五,同MST 舞蹈組人食個靚飯慶祝生日仔,早兩日我先同REX MA講唔開心,因為大家都好似唔記得左我,食飯件事都係好遲先CONFIRM,大家又唔覆EMAIL,甚至有人唔知有EMAIL,真係好灰底,仲不斷同自己講可能大家太忙啦,咁大個女,唔係個個都得閒GE,有心咪得LAW,點知個日我收到一張大大生日卡,入面有晒大家N年前一齊跳舞既相,大家寫俾我的一字一句,呢D大卡,做俾人就多,自己收就真係第一次,真係好感動,有D想喊TIM AR........

原來之前自己真係好傻,^^ 我要多謝PANCHING,因為佢專登再安排時間黎我既生日會,要多謝亞雞,因為佢有個好好好好的大介紹,食得大家好開心又興奮,要多謝REX MA,因為佢之前兩日做得好夜好辛苦,星期五先可以早走黎出席,最重要多謝亞YO,因為佢繼我二十歲之後,帶俾我一個好幸福既兩打回憶,心心,I LOVE U GUYS!!!!!!!!!!!黎緊的星期六晚,都可以見到大家喇 ~~~ 紫荊盃GOGOGO!!!!!!!!

星期六去左睇潛水展,我同REX MA好快就俾日牌GULL的潛水MASK攻陷左,要買要買!!!!!!!!!
之後我地去左食好好食的蛋蛋 ^^ THEN REX MA就要去番工LU,我就去表演跳西方舞,之後又JOIN埋一齊食宵夜,之後再番HOME~~~~真係好鐘意一齊的時間,就算食茶餐廳都好開心 ^^

星期日,GO DIVING!!!!!!!!! 今次得4個人,我地坐快艇出海,原本以為打風唔成一定落晒狗屎又水濁,點知,天氣又好,水溫又好,不過我地去得好淺,無MUD 野睇,不過第一次FREE DESCEND,又自己游來游去搵野,個感覺真係好正,今次見到蟹仔食自助餐,郁郁既大螺,又見到石頭魚,仲要自己搵到,個種感覺真係特別興奮!!!!!!!

不過次次搵完野,就搵唔番BETTY佢地,好彩我個BUDDY真係好貼身先可以帶番我走 ^^ 8月又去潛!!!!!!!!!要用私家MASK & GLOVES先~~~我同REX MA連勞工手套都丟埋,破釜沈舟!!!!!!!!!! 之後去左睇去沖繩的資料,好貴啊!!!!!! THEN去睇 Toy Story 3,我諗起我隻Winnie the Pool,我地只係失散左,我唔係唔要佢GA!!!!!!!! =(

玩完3日,喪食左3日,又係時候要BACK TOWORK ^^

男兒志在四方,我都係唔怕上E6!!!!!!!!來吧!!!!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous yo said...

無錯....真係做比人就多..好多人都有心思,但係又無試過論到自己lei~..我第一次見到呢D卡個陣已經好想收架啦~~WAKAKKA~~換句話說:我想收,即係我D朋友都好想收嘛~

其實我知道自己會不定時就會有一段日子好忙,所以..我6月初就買左張卡啦,tht's y我可以hea住整..wakakaaa~~

說實在,反而我覺得唔知係咪因為7月暑假,所以成日都無得仔細計劃咁計劃你生日,今次都係一個重要既年歲,係時候勤力返少少~呢班朋友總是很可愛~

我既生日我總是覺得幸福,希望你都覺得你既生日幸福~

yo

7月 26, 2010 4:42 下午  

發佈留言

<< Home