星期二, 7月 13, 2010

Bipap

今日番工,真係頂佢,3間ISOLATION 房,兩個都BIPAP左,係咁應機已經好Q煩,係巡房最Q忙的時候,WARD MAN又要我帶個新STAFF,之後仲要有個CASE BIPAP埋,3個BIPAP CASE,天啊!!!!!!!!!!!!!!全個MED DEPT既BIPAP我地借晒未呢,真係玩死,總知就係爆忙,我都未試過係個WARD度做到出汗,臨走仲要發生左件「懷疑遺失文件事件」,嚇到我呢...........

THANKS GOD,我終於放工喇!!!!!!!!!

呢個就係呢份工我好處,放工就「我理得你死呀」!!!!!!!!!!!

佢終於都黎喇,趕得切安全潛水,BUT................
好痛,早知琴日唔飲廿四味.............
初體驗

以後都盡量唔食PANADOL

0 Comments:

發佈留言

<< Home