星期一, 7月 12, 2010

12/7/10

世界盃曲終人散,季軍戰同決賽我都有睇,SO CRAZY!!!!! GERMANY,下屆VS 巴西吧!!!!睇完波第二日都要番工,連續兩日番工都俾人話我好唔得,唉...............又爆蒼...........一粒又一粒,好多印喇已經!!!!!!!!!!!

7月9日個日去左蘭桂芳食飯,I LOVE THE CUTE CUTE 花花~~~

馬哥仔話:「要留意下身邊的人的羨慕眼光,你平時係唔會有GA!!!!」真係%&*^(%%$(&*&*&$%,算!!!!!!!!!!不過我真係好歡喜。雖然之前已經滿腦子天馬行空的IDEA,有D畫面 OR SURPRISE一早已經係腦海中浮現過,BUT原來只要見到有人係你生日個日好努力咁令你開心,個心已經係好甜,驚唔驚喜,其實都只係個一秒,只要賴著你就夠了 ^^ 畢竟生日又是甚麼的一回事?! 人大了,生日好像一個催促,一個倒數。今年的生日願望有一點不同,自私了,因為我知道自己活得好,才是對屋企人&身邊人最好的。

24歲零一夜,唔開心,第一次,真係第一次............. 其實我已經沒有以前咁獨立,我好需要你。

各有各忙,放開一點吧,朋友間,都不是對等的關係。兩打幾野,我希望自己可以諗野大個D,同埋再CONCERN別人多D。不過有時又會覺得成熟D是否等於現實D 冷漠D ? 我覺得自己比以前已經少左笑容,多左D埋怨位 & 比較位,我只想過得開心又簡單。

做DAY仔,仲要係TEAM ONE,做到插水都唔掂!!!!!!!!!!!!!

其實當我做到仆街都唔掂的一刻,我知道有人比我更仆街,加油!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home