星期一, 7月 05, 2010

玩到「創」晒喇

警告,以下係我發姣的紀錄,不喜勿插!!!

7月1日,NIGHT完就有人「叫」我起身,有rex ma接,出發去3日2夜的pre-生日馬交遊,第一日,佢懶神秘咁兌現第一張支票,一路都唔肯講係邊度食早餐啦,又話番office啦,又話要穿過去換船飛啦,行下行下,原來就係去文華食CAKE啦,哈哈哈哈哈哈哈哈.............我想食好耐ga喇~~~~~~~~~~,我地仲係坐低慢慢食個隻,哈哈哈,我地兩隻野,大大個背囊,大大個ADIDAS袋咁走入去,真係有d古怪,cheese cake 同rasberry mousse cake,好幸福呢,幸福的感覺來自5官,同桌的人才是來源 ^^。 之後就搭船lu~去到個邊,熱到要hihi,要擔 J,先食大利來豬排包,OK LA,不過咁熱食真係有D辛苦,之後去搵我地的HOTEL,之後我已經頂唔順,番完NIGHT唔訓覺真係唔得,午睡時間。之後夜晚食葡菜,好多油呀!!!

第2日行去新濠天地,再搭接駁巴去漁人碼頭,無人GA,無COVER,萬里無雲,乾曬,熱到想死,開始培養黑面的情緒.......之後行去睇葡萄酒展 & 格蘭披治賽車展,行左好耐好耐,心中個把火..........愈來愈大。終於都搵到,冷氣好偉大,& 我發現...........我手車係摧命的。THEN去十六蒲的MJ珍寶展,好開心,睇到水晶手套同水晶SOCKS,like doing 白痴shots。^^

中途見到REX MA的同事,真人仲靚仔呀!!!!!!!!then馬先生又兌現第二張支票喇,就係帶我去食好好味的牛尾通!!!!!!!super好味 ^p^我好掛住姨媽的羅宋湯呀!!! 之後因為太熱,放棄左去教堂,去左大3巴行下,食雙皮奶,then怒行roxy,全macau有4間roxy,我行左3間 =.= & 行新8佰伴,supermarket的bb車好得意呀~~~then撐住散晒好痴立立的body番酒店,食魚翅麵,so far so gd la,再去buy d 零食番酒店睇波,到今時今日我都唔相信brazil 出局,好想打人的夜晚!!!!!!!!!!! 尤其係個d為左一己私利(捧德國),而去撐荷蘭的衰人。T.T KAKA,GONE TOO SOON~

第3日,食葡菜AGAIN,今次憑直覺入去食,YUMMY,雖然好滯,之後去大3巴睇MST表演,^^見到佢地每次都好開心,REX MA 都係啦!!! 睇下佢見到亞YO幾開心~~~
THEN去新濠天地睇<龍騰>,我覺得D人GE反應仲好睇,THEN就番HK LU,趕番去睇德國對亞根廷,為左我的幸福未來著想,而巴西又出左局的情況下,我決定跟隨我男人,大力支持德國!!!!!!! 4-0 ,真係好精彩,堅抵讚!!!

呢個TRIP又熱又焗,我真係行到黑晒面,我覺得REX MA真係好CHEERFUL,有佢係度就算黑面都總有笑的時候 ^^。今次呢個TRIP,REX MA兌現左2張支票,真係不得了!!! 雖然不至於做左公主,不過我真係FEEL到REX MA好錫我,幸福,多謝您!!!!
7月4日
open wate第一次出海潛水,去白立,我地見到獅子魚,雞泡魚啦,海兔,海刺,海膽,海參,葵蝦,nemo魚,好多一掂即刻怕羞的珊瑚,^^
其實拖住黎dive,我覺得好幸福,好幾次我都諗起summer snow,堂本剛都係拖住廣末涼子隻手仔潛水,「這麼漂亮的夏之雪(marine snow),很想和你一起去看。」^^無限想像中~~~
點知????????有人竟然講「係咩? 我以為buddy係要拖手,其實我鐘意唔拖住多d,我想free d 咁潛,我係一隻無腳的雀仔」妖!!!!!!!!!!!!!!!!咁你斬左隻腳佢啦!!!!!!!!!!!下次我理得你放紙鳶呀!!!! 下個DIVE我地既關係只係一齊上水,一齊落水ONLY JA!!!!
夜晚去睇<鎗王之王>,方中sir d 戲真係好得,唔鐘意古天樂。
今日,我以為自己番p,原來係番a,shit,好Q攰呀!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home