星期四, 7月 08, 2010

8/7/10

自從由潛水番到上水面,個SHOULDER就曬傷左喇,經過左幾日不停搽蘆薈GEL,佢開始出斑,下一步就係脫皮喇,咁就唔會再痛喇,不過就會好肉酸.............

琴晚番NIGHT無得睇德國,無得睇馬德鐘個傷心樣TIM,唉............而家決賽係HOLLAND VS SPAIN............無MUD興趣睇TIM...............

琴日係醫院見到招募無國界醫生的POSTER,其實我曾經AIM AT去無國界,但今時今日,我已經唔想去D 落後的國界,見住因為資源的問題,睇住一個一個PT死,如果根本幫佢地唔到,我情願無眼睇,唔去睇,我既諗法係消極的,也許有一日,FAMILY又健在,我又了無牽掛,我會去一趟,也許不如我想像中差勁。

仲有十二個鐘頭都無就廿四歲喇,真係SHIT,我仲有好多野想做.........我覺得時間過得太快,而我又太HAE喇~~~我想讀書啦,我想去多次SWISS,我想去雲南四川,我想去立山黑部,我想玩,我想玩,我想玩,我想玩,如果讀書就無得玩...........SO SAD。

7月9日,係一個要多謝媽媽的日子。





感動嗎? 很想和你一起去看。

0 Comments:

發佈留言

<< Home