星期三, 7月 14, 2010

E6? F5?

佢鐘意我? 佢唔鐘意我?
佢鐘意我? 佢唔鐘意我?
佢鐘意我? 佢唔鐘意我?
佢鐘意我? 佢唔鐘意我?
佢鐘意我? 佢唔鐘意我?


今日老細同我講,或者11月要掉我上E6 RENAL WARD幾個月,直到我ROTATE走.......咁即係話,提早我離開F5既日子,坦白講,老細你話點就點GA 啦,我都唔會SAY NO。老細話:「我諗一係你,一係同事A(同期),不過我估你的ADAPTION會好D,而且學多D野都好.........」

其實E6應該無F5咁忙TIM,不過MAINLY我係唔捨得,畢竟,我都係F5撈左2年喇,係自己地頭,講句野都大聲D啦!!!!!!!!!上E6,D DUTY又一定會唔靚........不過學到多D野又係真GE......

我又諗,如果自己係老細,點都KEEP住隻FIT馬係身邊,咁佢而家諗住掉我走,唔通佢唔鐘意我?!

又諗多左?!

原來香港開左COCO一番屋,好想食蛋包飯呀!!!!!!!!!!好想食好想食好想食!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home