星期六, 8月 14, 2010

COMPETENCE

琴晚同亞YO & YENNIS講,覺得自己條路好順利,一畢業,無搵過工,INTERVIEW都係9 IN,好順利咁就碌左番那記,到而家都係好順利,無諗過要轉工...............好平坦的路。

仲好記得,中五六的時間,唔係咁GA,個時好想做PR,好想做廣告呢行,好鐘意BRAIN STORMING,好想靠自己個腦去發圍,好想坐OFFICE打拼,好想有自己既DREAM HOUSE,好想有自己的OFFICE 房..............

而家? 一切都唔同晒LU...........

NURSING呢一行,由第一日踏左隻腳仔入去,就完全唔使憂,包你有工開,包你有人工加,包你有假放,我就係睇中佢穩定、有錢,雖然佢升值潛能唔高,BUT總算會平穩上升,但生命真係好似少了一份衝勁,少了一份要爭取甚麼的衝勁。

日子一日一日咁過,PAPAPAN咁番,意志好快就會被消磨,日日見住D癲晒既亞婆,連個人都又忟又呆......... 直至最近,加左好多RENAL既CASE,一時要RENAL BIOPSY,一個要HD,一個要CAPD,一個要TK INCERTION,3個出院,一下子.............真係好煩亂,沒有做錯、沒有被人鬧、沒有做漏野,就是個人好亂,我唔知RENAL的ROUNTINE,我唔識GA,跟PROTOCAL???我跟到足晒,但總有D 野我掌握唔到,我個心好亂,個種感覺又再一次湧出黎,心口壓住,食不下,頭又痛,唔想講野,埋頭寫牌板,IC話:「食飯啦RUBY,有咩野你交俾人啦.........」怎交得下...............20分鐘的時間,休息一下,想不到自己會控制唔到,我都被自己嚇親,第一次因為工作而喊,我唔想咁,我唔想做弱者..........但係又..........

喊完,又要入番WARD,冷靜諗過,喊,才是學會了事,這就是SPECIALTY,這就是KNOWLEDGE,要跌低過才知痛,要做過先記得,我唔會輸,我係好彩,才能夠一次學到咁多PROCEDURE。

路是平穩,但要一直走下去,都要好好裝備自己
雖然不至於要當一個撐起半邊天的人
但我想成為一個有自信的人
BE COMPETENCE

1 Comments:

Anonymous karen said...

" 日子一日一日咁過,PAPAPAN咁番,意志好快就會被消磨,日日見住D癲晒既亞婆,連個人都又忟又呆 "

You are damn right!
其實好多野野
無論最初有幾新鮮幾咁刺激都好
遇多左 做多左 都會變成rountine

不過有時撞岩遇著d challenging ge case
縱然會受挫會跌倒會失望會淆
但之後痛定思痛再發憤的起心肝去ko佢
呢d生活雖然比每日換片換片換片更令人身心疲累,
但個感覺真係好正
呢個就係我係呢一年picu ge感覺
哈哈, 加油!

8月 15, 2010 12:01 上午  

發佈留言

<< Home