星期二, 10月 05, 2010

沖繩約定の旅 - DAY 0

既然KAREN想睇,我就POST啦 ^^ (其實一直都想POST,搵你做藉口~~~)

話說初初同馬大少一齊,唔知點解我就係好想去一去沖繩,因為覺得佢個陽光與海灘真係好靚~~~咁我地就約定左如果咁好彩可以有一周年紀念,就一齊去沖繩享受一下啦~~~

之前都講過我地有幾黑仔GA啦,首先D YEN 升到BAN BAN 聲,(好彩馬大少都幾叻,睇準個市,成功係9.1出手),THEN 繼之前報名無位--->黑面--->延長假期--->開心晒 事件之後,又一鉅作「潛水不行」。話說係出發9日前收到之前預約好了的DIVING AGENT EMAIL,佢話佢地講英文的GUIDE病左,要CANCEL我地既BOOKING,馬哥仔即刻DOWN左,打封英文信去了解一下,又十世都唔覆...........點呀,就黎出發喇BOR,其他DIVING AGENT又貴好多...........結果.........我地用左最後一著,就係用我爛晒發緊霉既日文去引人覆我地,我用成粒鐘先砌到個封一百字都無既SIMPLE SENTENCE........
可幸的是,即日就有回覆了,過後既幾日,雖然人地因為言語的問題已經好想REJECT我地,BUT我地呢D賴死的賤人,結果佢都係屈服左,不過佢亦都找來了一個壞消息-------沖繩打風了!!!!!!!!!!!!!

天啊!!!!!!!!而家咩事呀????去個旅行仔JE,使唔使過五關斬六將呀????????
算.............我知我地時辰八字一定係唔多夾,不過經歷得多,都化喇,既來之則安之,橫掂次次去到最後關頭都過到骨既,去到就算啦...........

出發之前,發姣買左BABY PINK RAYBAN!!!!!!!真係唔該晒LKL的積極大手推薦!!!!! 馬大少都買左個新相機,仲練得一身好武功,咁我就做MODEL啦~~~

^^出發LAW!!!!!!!!!!

2 Comments:

Anonymous Siu Kin said...

Siu Kin到此一遊!

10月 05, 2010 10:46 下午  
Anonymous karen said...

you win
真係姣到想打爆個mon
我都係默默記掛以前爛撻撻的露脾
哈哈哈哈哈

10月 06, 2010 1:41 上午  

發佈留言

<< Home