星期六, 5月 21, 2005

Disney Wedding

Disney Wedding確實是我一生人的夢想,這是真正代表了童話般的幸福,我相信我將來是一定會幸福的。

廣末涼子復出了,我很欣賞她的演技,還記得當年睇 summer snow那心中苦澀的感覺,加油呢!

愛是最大權利(劇場版) - Stephy+森美讀白版
S: 你知唔知 中意人既一個感覺係點架?
森: 知 見唔到佢個心會囉囉亂 見到佢個心又會卜卜跳 同佢傾計 明明開大冷氣都會成頭大汗 想開口約佢去街 但係講完hello 又唔識講落去o勒
S: 哈 傻瓜 呢d都只係算岩岩中意o者 真係中意一個人 唔係咁架
森: 咁係點呀?
S: 等我講俾你聽啦
S: 愛一個人 你會將所有最好既野都留番俾囮A睇過一本好好睇既小說 你會專登買多一本 等佢悶既時候 羅俾佢睇
你食過一件好好味既cheese cake 你會記住個份味道 等佢得閒既時候 整俾佢食
你睇緊一部好好睇既電影 明明睇到一半 你都會離開戲院 因為 你想佢陪自己 再入場睇埋個結尾

雖然愛情講出黎係好完美,但真係可以走畢全程的又有幾多個,而且咁既愛情會唔會誇張左d~

1 Comments:

Blogger 露比 said...

是的 ^_____^

5月 24, 2005 12:55 下午  

發佈留言

<< Home