星期六, 10月 01, 2005

忙、忙、忙......終於黎料了。

真不相信,我一個星期沒有上網,忙、忙、忙......

走堂

星期一,首次走堂了。上午是LIZA的堂,不捨得走,LIZA是我的班主任,又好人,又笑容可掬,我幾鐘意佢ga。

gag料:
主角:SIMON(我班的超爆騎呢人,我地背後叫佢做毛巾仔,因為佢放BREAK時會拿著毛巾盒衝去洗手間洗面)
LIZA問:你會點樣向個patient介紹自己?
SIMON:我好勤力,我將會係一個好盡責的護士。
LIZA:........................(O咀).................

下午,是WIND IP堂,教HEALTH ACCESSMENT,DAMN IT,教的是如何探熱和有那種探熱針,照"能量點"讀。用十幾萬請你返黎幹麼?!不如請個快譯通,的起心肝,走也,是的,我是壞學生,生平的第一次走堂紀念日,CHEERS。早了返工,返了5小時,跟大MISS WONG,正大聲婆,由頭鬧D學生鬧到落堂,跟佢D WORKLOAD特別大,差D想拍台發脾氣,全場最嘈係你呀,好X煩呀!

星期二,又去威院上堂,上了兩個鐘,半班同學走了,因其是廢堂也,我專登等多兩個鐘先走ga,因為......1200咁早點返工呀?在lecture hall睡多了兩個鐘,同emily去了吃一個優閒的午餐,返工去,返了6個鐘。途中終於收到danso新人舞的cast in phone,心頭大石終於放下了。

星期三,physio.堂令的o咀,我要一追再追。UCDC打俾我,我CAST IN左lighting assident,正,怒開心,呢個post只有我同choco媽做,lighting designer jacky仲話今年掉晒俾我地design,預料到十一月將會有幸福快樂的忙碌。賴皮雞之初見面,真賴皮。

星期四,上anatomy,睇標本,是真的,少遲,一去到,見到d人唔帶手套就掂d標本,驚嚇,之前d professor又講到d衛生咁重要,d手套幾毫子對,好心la.......真係呀,不知所謂。我無溫書,hae足一堂,內疚,恨自己唔勤力,也要追。

星期五,俾CELIA截了糊,無得請假,wo.......用了走精面的方法,免費去了新亞千人宴,看到了方力申,傅穎,鄭伊健,不得不提的是V樂隊,個BASS手好似李燦森ga,佢地唱左浪漫滿屋的命運,估唔到呢首可以jam得咁正,喜歡。之後,鄭伊健同V樂隊合作唱了古惑仔,掀起了最高潮,鄭伊健不是老野。

今日買了秋裝。買了Aaron我演唱會dvd,看到了dancer師姐,烈勁,烈羨慕,曾經,dancer也是我的dream career。郭富城,無話可說,40幾歲,還有如此的一把火,無盡精彩。假如要我揀撐亞rain定亞王,我撐梗本地薑。今日是danso新人舞的第一日練舞,感覺..........真係諗起都興奮呀!!!我愛modern dance!!!!

成半個月無掂過支BASS,一直掛念...........

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

yee~ you have anatomy class ga =) me too ar~ mine is Foot anatomy though~ take soooooooo much note =_= but it's interesting ^^!!

Lighting designer~~ sound ho pro gum~~ heehee~~

Nect tuesday and wednesday I will have day off ar~~ =) maybe we can talk..if....u are not that busy~~

take care la~

10月 02, 2005 7:44 上午  
Blogger 露比 said...

咁arm呀,我都係tuesday off wor!!

10月 02, 2005 12:23 下午  

發佈留言

<< Home