星期日, 1月 01, 2006

老公仔~

之前,同馬德明出過尖咀通利一趟,去看貝斯。
到了,找了一個眼細細,咀唇薄薄,望落去好串的後生職員,問佢一個ibanez的model,好驚呀,始終我都係一個mud都唔識的貝斯新手,不過佢真係超出奇的nice爆, 介紹左好多其他的model俾我,仲教我咩叫active passive,講俾我聽唔同model的好壞處,幫我計價錢la,仲專登開左支新貝斯俾我睇,好好好好鬼好人,聽完佢既講解,用電話同史提芬作了遙距現場直擊報告,佢問 :「通利d人係咪好串呢?」,我即刻講 :「唔係呀,好好好人呀,教識我好多野。」佢竟然話因為我係女仔,如果我係男仔,就孖(鬧)左我好耐.........嘻嘻,女仔在band界又確實有點兒吃香,物以罕為貴ma,hahaha。之後,我影低了好人介紹的貝斯的靚靚相la,去到fender的corner,諗住再影la,突然,好人staff哥哥又出現係我身後 :「想影相呀?」我 :「係呀?得唔得呀?」佢講 :「算la,見係你,平時唔得ga。」哈哈哈,興奮的影完相,走了,好好人呀。



十二月三十日,約了史提芬到尖咀通利再睇貝斯,見到佢口中講的日本人貝斯大師,原來係亞叔黎ga,好失望,真係好失望........好開心,爆興奮,我聽得明一句日文呀,哈哈哈。之後,選了IBANEZ的EDB600我老公雖然樣唔係最靚仔,不過佢個人好穩重,好敦厚,把聲好磁性,ok ga,遲d介紹俾大家ar,佢同史提芬個支bass係同一條line ga,不過佢果支就五線 EDB605,我個支就四線。

係通利有個紙板公仔,Eric Clapton,佢個白痴竟然要同個紙板影相,係我的idea,哈哈哈,結果佢拿了支fender結他,跟紙板合照了,仲要擺埋同一個姿態,兩師徒都是kai爆的,哈哈哈,想影第二張既時候,俾人發現左la,「哩度唔俾影相」,我地兩個即刻爆笑,好樣衰咁放返低支fender,爆gag。到了尖咀火車站,看到「中華航空」的字樣,我問航空點讀,「hong 胸」,omg,^^,正在此時,有一個二十幾歲的女人拍一拍我,普通話 :「請問你銅鑼灣怎麼去?」................呆了1,我用了還可以的普通話說「你可以去那裡...............(地鐵的普通話是...........) by MTR 」「so, how can I get the MTR?」呆了2............「oh, only go straight and then u can see the logo 嘟嘟嘟(同時用手比劃著地鐵的logo)」stephen插咀說「其實呢度都見到.....」汗,結果,好像很艱難的完成了這個三文兩語的task,險,在此呼籲,勿在尖咀說近似普通話的說話。

星期一去大埔通利接老公仔 ^_________________^

0 Comments:

發佈留言

<< Home