星期六, 3月 18, 2006

離開

琴晚,如無意外,係我返補習社的最後一晚,但我還沒有表態。奇怪的,琴晚,竟然是難得的空閒,只係超爆hae的改下note咁,或者,是巧合的安排。我捨不得可愛的學生們。

返中大跳暉仔and shake shake bobo。
暉仔隻舞真係靚,但d人長期唔黎,又唔係super experienced,烈驚law,跳舞其實係team work黎,一個人衰等於全team人衰,唉。自己唔知係累定係mud野,無feel+超級情緒化,個人好似好無心機咁,又唔肯練野,shit,想cheer up自己,但係又唔得,shit,唔可以咁la,自己又唔係跳得好,shit,真係好想打巴自己。當見到大家break時會怒練野,問野,我真係慚愧,但無能為力,我是一個情緒控制失敗者,我好累,我知道要學識控制,但......

shake shake bobo,dancers是自己玩開的,熟底,好開心,又或者是因為shake shake,本身呢d動作就會activate一個人。我覺得自己係呢隻舞到學到野,shake得好左,d體能都好d呀。哈。

上九半+present+上堂+返工+連踩兩隻舞的生活,omg,我真係好累了,身心都係。

如果,我唔易累就好了。

莊員們,其實我唔係唔想投入,只係身不由己,時間無多了,希望整到件靚TEE,為OHANA出返份力。

TOUCH,和也死了,不開心。

體力,返黎呀~~~~~~~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home