星期日, 3月 12, 2006

眼睛想旅行。

琴晚跳chris,有d想發脾四,唔知點解,唔關其他人事,或者係自己的問題,一跌落好down的陷阱,就唔識得自己爬起身,一路一路咁跌落去,好彩係跳單beat野,hae 下hae下咁,唔駛用力,但要用腦,一個愈來愈唔想用的器官,ok ge,係我烈頹的心情下,單beat、講feel的野都唔錯。途中不停的彈跳,activate我自己。也許亞亮講得arm,喜怒哀樂不要擺太多上面會比較好,但係我無打算改wor,因為這就是我law!!!!!

今朝仆出去西環石塘咀排暉仔,主要係俾位,唔知係咪琴晚低潮後遺症的影響,無力,不能flat out了,好彩全程俾位+hae mark+練走位,so demand都唔算大。

之後,仆返大埔,個半鐘車程law唔該,搵人食tea,個個都唔得閒,問左成四個la,最後找了雞雞,去了萬利吃了超豐富的下午茶,見到雞雞好累的樣子,好x感動呀,雞雞,確實是一個超級有義氣的真漢子。多謝你。

之後,去了大埔墟體育館排shake shake BOBO,shake到傻左,現在好累了,有d動作自己真係做得好x核突,shit,我要練arch back,let's shake babies!!!又同daisy mirror image咁企la,感覺真好,真微妙。

近日,發覺同d danso朋友仔熟左d la,勁開心,希望keep on la,yeah!!!

好累。
眼睛想歇一歇。

聽晚2100-2400又排chris了。


0 Comments:

發佈留言

<< Home