星期六, 3月 11, 2006

新亞 sing con

星期四晚,Tam Der Babies on show @新亞sing con,哈哈,入左danso都ok耐,但就第一次on stage,之前玩drama,SRR hall的stage都幾熟悉,但係在上面跳舞就真係第一次,好新鮮,但係後面個d死人pros可唔可以唔好咁x大件呀? 攪到個台淺到嘔電。不過,我都係hae到爆炸咁跳,仲衰過街頭,所以無相干啦。事關我要返工之後再怒奔走返CU跳,零rehearsal law唔該,一切都係返工的源故。hae爆了,根本都未warm up好,返工累爆了,根本唔想warm up,又唔想mark舞,自招的。雖然hae爆,但係無甩舞ga~~~一出場,好x大煙,痴線ga部煙機,係煙霧迷漫的台上跳,真係好Juno,夠晒濛,連我個FANS ELAINE都差D見我唔到,哈哈。跳跳下甩左隻耳環wor,我呢d咩呀?pro ga ma,台上fing甩晒d耳環、d扇痴埋晒、踼扇......經驗超豐富,襯走位,一腳踢入wing,哈哈,勁爆呀。

跳完,睇show,d人的質素仲差過MST,六隊合唱,at least四隊走音,shit,這是決賽???有一隊仲要唱我同kai進的飲歌<停電>,唉..........最後睇juno同盧巧音表演,juno好surprising呀,唱得好好呀,如果佢有玩sing con,我覺得佢會有獎law,仲有呀,佢隻錶閃到痴晒線。candy都唔係我想像中咁瘦呀。

kai進打算跟米高走,有了一個轉變,心理上有少少位要適應。看了kai進的dairy,好x感動呀,我都好love BELLOW ga,講真,自己有隊band真係唔易,仲要係一隊夾到的band更難,要珍惜+堅持,一起高呼Rock n' Roll。

喂!!!!
7Bers留意,下星期五/六(17/18)會搞gathering,你地prefer邊日呀???

DANCERS FRIENDS留意,四月四日(星期二)晚 CU DANSO AP,你唔係唔黎呀???我保證,有SURPRISING的表演,保證你見到另一個我,哈哈,$65ja,想睇的話,話俾我/DAISY聽,幫你地買TICKET呀!!!千載難逢,其實......我真係好想你地能夠黎睇。

0 Comments:

發佈留言

<< Home