星期二, 1月 30, 2007

發爛渣

我而家係建築系個lib,好慘呀,無人陪食飯的滋味真夠好受。

星期六日一永遠都係我的死亡period,不過今個星期六好左啦,得補習 & 跳MST,不過跳MST都可以好cher;星期日就都係踩兩場,元朗 + compet,HARUNA無黎,HAE MARK ONLY,HEHE~~~

琴晚就真係死左啦,都未跳完SIS,仲要係暉仔堂,我以經累到死左,我個大脾真係好XX累 + 痛,元朗的控腿同彈跳,唉,我太勤力啦,哈哈哈。上堂時,係度諗,如果HARUNA星期日有黎,今晚就唔使排,咁我就應該係屋企食緊爹爹整的牛?,突然好想家,好想麻麻 (雖然唔知點解),再諗,星期二晚又要排,我真係覺得自己好可憐..........其實咁CHER法又唔係無試過,係突然間有D感觸,痴左線.........想飲豆漿,又無得買..........




結果琴晚排到三點...................................



我想死..........



琴晚番到宿,我真係想喊,第一次因為跳舞辛苦搞到想喊............



星期四晚又要MARK舞LU,唉,不過真係學亞翠話齋,跳得COMPET,都預左.........

總之,一句講晒,11/2 快D過就好啦............

ENJOY~~~

好無MEANING的一篇ENTRY。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Add oil la..
i just finish the first class of my major class today ( we have two major class today for my own majpr this sem) ...
and I alreeady wanna cried la..=((..so stressful......
ahhhhh...

Fight together ya!!! ( Try to cheer up u and myself...=_="")


Love,
MunG

1月 31, 2007 3:37 下午  
Blogger 露比 said...

FIGHT!!!

2月 05, 2007 4:35 下午  

發佈留言

<< Home