星期一, 2月 19, 2007

大年初一,豬天下。

年三十晚,爹爹同娘親去左拍拖拖行年宵,我就留係屋企整豆腐芝士蛋糕,今次終於打發忌廉成功,希望ok la。
之後,同爹爹一起整湯圓,連芝麻餡都係自製的,真係好勁勁、好warm,好有團圓的氣氛。
豬家出品,必屬佳品。


團團圓、團團轉、磋湯圓。

一共整左廿二粒,大大粒,我食左八大粒,哈哈, 真係連自己都唔敢相信,好滿足 ^______^ 話左俾自己勁食架ma!!!!!
一睇就知皮薄餡多,又唔穿,正。

大年初一,同大家拜個早年。

祝大家健健康康。
今次個豆腐芝士蛋糕好似有d唔係咁好,鞋口左,可能係d布包豆腐的問題,又或者係d魚膠,下一次試下用百福豆腐,再用娘親新買的麵糊過濾篩,我唔信你唔滑,另外,有人覺得唔夠甜,有人覺得唔夠cheese味,唔.............有進步空間。

不過,肯定今次個cake個樣靚過上次好多。

今日,又係勁食的一天,我諗only今日的食量,已經係我減肥期間的四倍,哈哈,我真係拚左條命出去ga!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home