星期六, 2月 17, 2007

二年級二期實習記事 之 第三日

第三日 A更
沙田威爾斯親王醫院 9C

今日又係番A,我真係唔明D校巴點解要咁早開又咁早到,晨早六點二開、六點七就到,但係我地七點半先GATHER LAW,真係勁開心。

今日,做左RYLE'S TUBE FEEDING,都係咁啦,無MUD特別,已經OK啦,其實可以唔使MON住都得。

今個又係CANTEEN見到陳家賢,仲要係我坐得好無儀態又狼吞虎嚥之時,汗,同佢打招呼,竟然俾KAREN話我做MUD對住HOUSEMAN拋生藕............其實,係PWH見到朋友既感覺真係好得意,好期待係醫院同大家一齊工作,ELAINE、ROGER、PANCHING、YENNIS、KAI KAI........ 不過,班長就無份啦,鬼叫佢係HKU咩,唯有佢做HOUSEMAN的時候再見啦!!!

做番琴日個DRESSING,今日八個字就搞掂琴日一個鐘零三個字的DRESSING,YEAH,仲洗埋佢手肘個WOUND,真係太好了,開始有進步了,今日個PT主動要求我用力去擦走佢個WOUND D SLOUGH,SUSANNA見到佢有咁既要求,就用COTTON STICK幫佢刮走D SLOUGH,我就幫手同佢再洗多一次個WOUND,成個PROCEDURE都OK既,無琴日咁LEI HAE,不過D ASPETIC TECHNIQUE真係可以再有待改進。

今日既重頭戲係一個 IV MEDICATION INJECTION,係 GENTAMICIN + AUGMENTIN,我搵關於 GENTAMICIN的資料,搵極都搵唔到,又唔知係打落個荳度定開水用DRIP落,係個WARD度左騰右騰,最後都係要問STAFF,唔知係咪我地真係太煩,個STAFF「好似」講左一句「真係煩」.......不過其實打IV都唔係佢地講得咁驚,係要控制個BOTTLE入面D PRESSURE真係好鬼煩,成日都噴射式咁必晒D藥出黎,用D針筒又好鬼慢,驚死會拮親自己咁,但其實又真係慢到無可能會拮親,不過最最最驚都唔係打既過程,而係打完IV MED之後,打既過程中,最驚都係整痛個PT,或者唔記得用ALCOHOL SWAP個DRIP SITE,但係打完之後,當你冷靜一下,你就會開始諗番頭先個PROCEDURE,究竟頭先有無OVERDOSE ? 有無DILUTE得ARM ? 有無打錯藥 ? 好驚好驚..........之後又要睇住支DRIP幾時落完,又要FLUSH番支DRIP。

之後派左個AOM,SUSANNA一貫地無問我問題,不過就真係有少少俾個PT吹漲,個PT佢有兩支PUFF,佢就instruct埋得佢平時點食點食,佢話佢一次過兩支都噴,咁我見佢咁醒就信佢啦,不過我CHECK藥時我又覺得奇怪,明明支PUFF係100 VENTOLIN,點解張藥紙又寫250 ? 問過SUSANNA先知俾個亞婆跣左一野,差D就賴野,原來淨係噴一支,仲要俾我CHECK到佢支VENTOLIN係過期既............又係差D賴野既一穫,之後問佢使唔使食PRN DOLOGESIC,佢話要食,但係近呢幾日佢SCHEDULE又係中午唔使食既,同佢講,勸佢唔好食,佢又話OK,結果等我臨出WARD時,佢又話要食,真係吹漲........

見到同學們插RYLE'S,好似好難咁,要插幾野先得,就算SUSANNA OR 其他 TUTOR (八掛聽番黎) 都好似唔係咁得心應手,但明明上年睇D STAFF一野就搞掂,其實,如果唔係CUHK既PROCEDURE,可能唔使咁煩,HURT左個PT咁多野,有時有D 野真係講EXPERIENCE。

0 Comments:

發佈留言

<< Home