星期一, 2月 12, 2007

二年級二期實習記事 之 第一日

第一日 A更
沙田威爾斯親王醫院 9C

我今日要0610出現係NA 巴士站,經過琴晚COMPET的洗禮,我已經忍住唔食宵,琴晚執野執到兩點半,訓左三個HRS,SO GD~~~一起身,感覺好似訓左個晏覺,好精神,飲埋COFFEE,眼仔碌碌咁出發。

YO,一入WARD,D NURSE都好似好NICE,第一個JOB就係睇DRESSING,一個糖尿爛腳,爛到入骨,個UNCONCIOUS的PT都痛到震晒,我都唔明,點解D家人唔同意切左佢,唉,我都唔知........其實真係唔可以咁易放棄既。

之後PART RN執床 + 換片,我覺得執床呢個活動真係有D無謂,明明個PT都話唔使,又要扮晒CARING咁係都要執,有個PT明明訓緊覺,都要整醒人,揚起人地D被....真係........換左一塊片,YO,唔係我抹。

之後,我落CSSD SITE VISIT 三個鐘,太開心啦,我的精神狀態咁Q差,真係不宜長期好似鬼咁係SUSANNA面前HAE來HAE去........我中眼訓中到呢...........個CSSD 亞SIR俾我地三十MINS BREAK,我地就除左個名牌,匿左係個病人等侯區訓覺,勁樣衰,不過無計........

上番WARD,我地HAE左唔使30MINS,就閃,太好了,勞動力 = 零,上天對我真係不薄。

POST CON,MISSION = 眼皮上升,MISSION COMPLETED。

完。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

出ward出到幾時?
星期五諗住有7B Dinner Gathering,你有冇時間?

2月 13, 2007 5:18 下午  

發佈留言

<< Home