星期一, 2月 05, 2007

HOME MADE 幸福蛋糕 (三) 之 豆腐芝士蛋糕




水松墊

呢個蛋糕,我真係好辛苦先必到d時間去整,因為第一次整CHEESE CAKE,原本諗住DEM一次先再整,不過都無時間LU,好彩都算成功,太好了。
因為daisy話唔鐘意食濃味蛋糕,但係ronald又鐘意食古古力,諗過之後,都係整呢一個健康低卡之算,我一拿個蛋糕出黎,斌青竟然話個餅底勁似「水松墊」,汗!!!!係好似真係厚左d,不過食落又ok wor~~~

我選擇左用布包豆腐,好重豆腐味,佢地話似豆腐雪糕wor~~~佢地話食飽飯食呢個咁清的蛋糕係好好既,不過我就唔太好咁淡味的蛋糕,不過,佢地好鐘意就得啦,^______^ 佢地仲俾錢話當係整蛋糕基金wor~~哈哈,之前睇人地d blog,係一d好勁既高手先有蛋糕基金,估唔到我都有,好開心,好開心大家都俾足面我食晒個蛋糕,爹爹仲話叫我快d番屋企整一個俾佢地食,話得一件,得丁士咁多wor,好好,yeah~~~~~~~

佢地好似真係鐘意食cheeses cake多d。

不過,係我眼中,呢個蛋糕,有不少缺點,
樣唔夠靚,面唔平,
d cream唔記得打起,搞到個餅太薄,顯得個「水松墊」睇落太厚,
下一次可以加椰果肉增加口感。

0 Comments:

發佈留言

<< Home