星期四, 9月 27, 2007

Mass Dance 又黎啦

琴晚收到電話,要開始practice啦,唔知點解,心中第一個反應係好累了,第二個係我仲邊度有時間,第三就係我要錢,究竟又幾時開始我會變成咁? 其實之前已經推左個街頭show,奇怪。
尤記得上年mass dance,我出緊clinical placement,我可以偷個lunch time,飛的番中大,跳完,再飛的番工,我覺得自己真係一等一的癲,時隔一年都無,我好似無左把火。
而家的生活好academic,唔係日文,就係nursing,再唔係就係星期日的基訓,我對modern的感覺又已經變成點呢? 仲有無個熱情係度? 或者又係時候要暉仔黨朋友仔push me up啦!!!!

anyway,我都決定跳,explore番呢個field。

0 Comments:

發佈留言

<< Home