星期五, 12月 28, 2007

" Where is the MONEY? " 有感

番左黎幾日ja,我個心已經幻想緊下一個再下一個trip啦,
好想去四川呀,好想去西藏睇曬佛,好想好想.......................

呢幾日,見到身邊的人買野買得瘋狂,
我就會自動將佢換成美金的價值,
再回想起SUWAN講過的每一句說話,

" Where is the MONEY? "
如果我因為無錢而無得結婚,我會感到無奈,
如果我因為無錢而無得旅行,我會感到可惜,
如果我因為無錢而無得讀書,我會喊,
如果我因為無錢而無得食野,我會死........

其實我琴日一日做part time已經賺到五百幾蚊,已經可以請一個東柬埔寨的人去泰國玩幾日,話俾佢地知另一個世界是怎樣。有時世界真係好無奈..........
琴日和媽媽去吉之島買野食都買左三百幾蚊,成50 US$,一餐 = 我係柬埔寨的50餐,點解會咁?!
我地睇一場演唱會都要$200,點解會係咁?!
成日個腦都出現住呢D原本覺得理所當然的問號,點解?
我知道我不是看見全世界最可憐的一面,而自己在柬埔寨亦沒有為他們做過甚麼,一直都沒有為他們做過甚麼,但係...........自己身體內好似開始產生左D矛盾位。

不得不承認,我是習慣了奢侈,
不知不覺的,
為什麼要花那麼多錢去玩樂?
為什麼要花那麼多錢去食得豪?

只要我唱少一次K,
只要我學少一樣野,
只要我跳少一隻舞,
只要我食平一餐,
將D錢捐出黎,
佢地的命運又會唔會有所改變?!
有幾多是用來灌那些肚滿腸肥的廢柴官員?
有幾多是到了小BB的胃?

好多謝LUCY係呢個TRIP中教識左我好多野
" 行善 "
確實是應該出錢又出力,最重要是出心

幸福不是容易得來的
將來的日子
我希望
當自己買名牌之前,會想一想他們
當自己有工作時,我會助養小朋友
我的眼界還可以再闊一點
去看一個完整的國度

我希望大家都想一想

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

忘了我有沒告訴你,我小時候的夢想是到山區教書~我好欣賞那種單純的互動,但長大後我知道自己不是南丁格爾~不過現在我一直都很想到農村去看看~~

助養嘛~這早已經不是我要考慮的問題,而是我已經決定了的事了~

點解我地要用咁多錢?
因為我地要用咁多錢先可以生活,
快樂的確係有平有貴,但我覺得唔浪費就好了~
我地的確係幸運的~
但如果佢地擁有同我地一模一樣的條件,佢地會同我地一樣追求比較高品質的生活~

對啊~我都希望可以用不同方法去看去幫這世界~但前提是我地要有能力,有時有心都唔係大曬~我只係俗人~我都希望父母過得好~所以努力吧~或許有天我自己唔夠錢都可以合資開一間彭彭瑤瑤小學^^
哈哈哈哈~~

12月 29, 2007 7:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

ruby~

見到你好似好鍾意cambodia 咁

真係好啦

雖然o個邊d人好窮

但係佢地好開心架

係angkoko個陣

有個賣鏈的小朋有走了過有跟我傾計

之後仲送左一條鏈比我

我也想助養他們呢 ^^

12月 31, 2007 3:47 下午  
Blogger 露比 said...

係架,雖然佢地係窮,但係佢地真係好自得其樂,eva所說的lucky手鐲我都有兩隻,d小朋友話一隻唔夠架wor,哈哈

無錯,時勢不同,所追求的都不同,不過可能是我第一次親身去感受,確實是與電視上看到的不同呢!!!

彭彭瑤瑤小學,好驚呀,好似d森林小學咁,彭彭加丁滿,哈哈哈

1月 01, 2008 7:02 下午  

發佈留言

<< Home