星期二, 11月 13, 2007

開心

vn好耐無update 啦,之前的生活都是埋藏在跳舞當中,不過我覺得自己退步緊,不要說feeling,連好好鑽研動作的心,或是自信心都好像離開了一點。曾經,多次因為自己的懶惰,有好幾次都唔想去練習,但我的責任心最後都打敗了懶惰,但我從前是一點異心都沒有的.......

其他U的SHOW唔講啦,ONLY主場,唔係好好,我覺得自己可以ACHIEVE得好D,不過有好多人都話感受到我地呢班DANCERS的FRIENDSHIP、歡欣、ENJOY,已經好開心,因為証明大家都係好開心咁跳,由YEAR 1 到今日 YEAR 3,由FRESHMAN 到 PRE-老鬼,有D人中間去過EXCHANGE再番黎,都仍然可以跳得咁HAPPY,我覺得真係好難得。相約左一起跳COMPET,哈哈哈,跳死佢啦,出WARD夾COMPET,仲激過上年,行屍走肉的日子,將會是2008年的開始,真係不得了。

跳完主場MADAN,我同亞趣、LUCY、MINNA一齊食TEA,好開心,之後MINNA走左,我地三個就坐係POOL SIDE傾計,真係無所不談,由感情野、責任感、投資、人地的感情野、旅遊..........傾左五個鐘,真係不得了。入左大學之後從來未試過咁吹水過,好ENJOY,因為覺得同大家的友誼又行左一大步。KEEP ON IT~~~~~

星期六去城大同亞醒影GRAD相,星期日去港大同朱大師兄影GRAD相,原來大家都畢業啦,時間真係過得好快。港大真係靚,呢個地方是我由小三開始想讀的學府,結果我因為NURSING放棄左呢個夢想,我諗我都唔會後悔的,雖然我覺得我的U-LIFE真係輕輕的來,亦都會輕輕的走,好像沒甚麼好留戀的,我真的沒有好似班長/朱大師兄的SPIRIT,這其實都係我曾經所以為的U-LIFE,曾經想擁有的。

俾PANCHING踩爛左我對好鐘意的鸚鵡拖鞋,唔開心,我真係好鐘意架。之後全日都著住對技巧鞋行街路,真係SHIT,不過,都係一個好鬼難得的EXPERIENCE,試問再喜歡跳舞的人都未試過著住技巧鞋行街啦。真係,蘇淑都不能同我BATTLE。幾勁。

好多謝你的招待,好靚的地方,好開心。

琴日,連爸爸都問我有幾多寸腰,睇黎我再肥落去,我是會死的。我要過一個開心的2008。身邊的好友們要好好提醒我啊!!!!!!!

今日的下午堂,一講到青少年懷孕的問題,我地五個人又勁興奮咁高談闊論起來,「你接受到婚前性行為嗎?」「你會唔會同居?」「如果而家你有左咁會點?」「你想幾多歲結婚?」哈哈,足足傾左成個幾鐘,一個好SERIOUS、好CLC的討論,我諗我都真係外表OPEN、內裡真係村姑到震D FRIEND.............不過,呢個村姑都係唔會出城架啦,哈哈哈。如果我想廿六歲結婚,咁我仲有五年,我要積極D啦!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home