星期日, 10月 21, 2007

三年級第一期實習記事 之 第八日

第八日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

好興奮呀,因為可以唔再跟tutor,因為可以番九五,因為可以去私家醫院,因為可以唔使去柴灣,因為可以去神秘的地方-----手術室。

今日,我地一去到,就要去一個人力資源部的地方報到,仲要填埋d 員工資料form,真係呆晒,好似簽我地做nurse咁,哈哈,係都幾好幾開心。
之後我地去OT RM換衫,好粉紅的一套衫,真係由頭PINK到尾,CAP帽、衫、褲都係PINK PINK的,外套是紫色的,真係好姣的感覺呢!!不過,呢度D NURSE真係好CARE個外表,勁多後生,勁多有化妝的,而家先知道原來做NURSE都可以好搏盡,唔可以HAE。

今日我地跟雲彩姑娘,佢帶我地ROUND左一次手術室,教我地廢物處理的通識、RECOVERYAREA的SETTING、手術室儀器的介紹、CSSD ROUNDING、五張OPERATION FORM,其實除左俾佢D通識題目拋窒晒之外,今日真係無MUD特別。

今日睇左一個手術,係Caesarian operation(Caesar),我入去時,BB已經出左黎,我睇個SURGEON要伸隻手入去刮個胎盤的殘餘物出黎,其實都幾嘔心,不過我知道,都係第一步姐。

放工,散左。

0 Comments:

發佈留言

<< Home