星期五, 10月 05, 2007

三年級第一期實習記事 之 第一日

第一日 A更
聯合醫院 12B

今日第一日出WARD,番中大搭SCHOOL BUS,痴線架,要四點十起身,搭第一班的71A,第一班的KCR,痴晒線。今朝勁大風,大風到我幾驚會俾D垃圾桶一野車爆頭.........如果可以唔使出WARD就好了。
去到UCH,換衫,上WARD,真係好似一個迷宮.....D LIFT又爆慢..........入到12B,CLAUDIA幫我地ORIENTATION一下,又講個牌版SETTING俾我地聽,之後就去食早餐。再上番個WARD,我個CUBICAL就有個PT DYING,D NURSE CALL佢屋企人又CALL唔到,唔知點解,個人而家見到呢D唔會再驚。
成朝係零個建樹,連TAKE OBS都唔多做,真係好似度得兩個,成個WARD都無DRESSING,真係開心,不停企係度睇CASE。
今日唯一覺得INTERESTING的係睇左RENAL BIOPSY,係OK既,感覺上好似唔係太恐怖。
之後十二點幾就出WARD,對於我地呢D跟開RUTH的人來講,好似天賜甘露咁,POST CON埋換埋衫都係三點JA,真係好。

0 Comments:

發佈留言

<< Home