星期六, 9月 29, 2007

死亡十月

從karen的xanga中知到呢個名字,實在太貼題啦!
其實我覺得只要過左頭兩個星期,everything is alright。
如果今次係跟ruth,我覺得我會開心dd,始終,我係需要有人幫我點火的。
ENDOCRINE SYSTEM.........

琴日,同kai進一齊去GM,我學BASS,佢練鼓,突然間覺得時間過得真係好鬼快,轉眼間,KAI進的鼓技好似進步了好多,自己已經懂得了好SOFT的CHORD,好ROCK的拍線,大家都進步了好多,想不到當初的一句戲言,大家都堅持到這一步。加油。

之後去吃了一個HAPPY TEA,陪了他去買野,就去JOIN新朋友JOLAM,哈哈,我地好似相逢恨晚咁有說不盡的話題,好開心識到呢個朋友,佢今日仲專登請我食自製冰皮月餅,好有心機呀!!!好吃!!!我帶了佢去報名學日文,嘻嘻,她好像很期待的樣子,就好似想當年的我一樣。我對好說,我在學日文,BASS,中國舞,MODERN DANCE,佢竟然話 :「我成日都覺得你可以去賣藝」哈哈哈,笑死我,不過,我都好開心,因為我諗我是餓不死的了。

今日中班TEST,我唔使OPEN BOOK已經識左九成,之後最後的十五分鐘佢話可以OPEN NOTES,我就有好大的把握了。好開心,半個月前,我對住份卷,好似對住D德文咁,完全唔知點做,又唔明白點解D人可以有咁多問題,而家見到自己已經追番上個進度真係好開心。希望唔好俾佢停啦。雖然有時靜下來,想一想,學日文,為了什麼? 我想是為了一個願望。

0 Comments:

發佈留言

<< Home