星期二, 10月 09, 2007

三年級第一期實習記事 之 第四日

第四日 P更
聯合醫院 12B

今日我同亞WING都怒搵CASE FOR CARE PLAN考試,我地上個星期雙依為命地HAE足咁多日,我地今日就雙依為命地搵CASE。
今個星期,D 病人好多都已經唔同晒面口,好ACUTE呀呢間醫院。不過入黎既CASE,好多一係就SOB,一係就腦有事,一係就健康到無野寫, 好彩我好八卦咁拿了一個EMERGENCY的CASE黎睇,原來佢入黎做COLONOSCOPY,問過佢兩句,佢的DIAGNOSIS真係出到媽媽都不認得了(哈哈,好似好斯文的說法),POOR DM CONTROL + KNOWLEDGE DEFICIT OF COLONOSCOPY,又超級NICE,個牌板又少野抄到爆,我係TEA之前已經READY好,其實真係隨時考得。

今日都無做過其他野。

HAE到放工,同EDITH吃了柴魚花生粥 + 炸兩,食食食,我要ENERGY FOR TMR EXAM。

行埋另一半的APM,就番UCH,訓PA房。

PREP到2330,根本無野PREP.,太順利了,有點不安。

0 Comments:

發佈留言

<< Home