星期日, 10月 07, 2007

Dancing

星期五,番八半,不似人形,睡死了。
學BASS,有點擔心的模樣。喜歡同KAI進的無聊對話,在中同面前說話,確實可以不留有餘地,U KNOW ME & I KNOW U。
上日文堂,意外地潘老師有回來呢,還教了我們唱kiroro的向著未來,好好聽。
之後番CU跳暉仔,好開心,因為全部DANCERS都係FRIEND底的,有GRAD左的,有D EXCHANGE完番黎的,不過D STEPS好似好快,自己成半年無跳過MODERN,個BODY唔係FUNCTION得好好,又記得唔好,要再努力一點才行呢。
跳完都成一點,老了,頂不住,太眼訓了,在黛詩的宿舍屈了蛇,可以確保安全。

星期六,倒塔咁早去補習,之後買了郭天王的演唱會飛,^^,期待。又係學日文。
番義工,好高興見到成八個壯丁新血,有為青年呢,不過我諗最開心一定係AMY。

今日番元朗,本身駕車都OK順暢的,點知最後因為我MISS左兩個元朗劇院的入口,搞到我連續犯了兩個規,係雙白度CUT線,又衝紅燈,真係食佢屎。
今日真係超級FRUSTRATED,成日個主力腳又伸唔直,個誇又側,D平衡力又屎波,又亂用力,真係………..無地自容,如果可以的話,請時光倒流十年,好讓我早一點認識韓老師和周老師。
之後番中大跳暉仔,今日的STEP好女人,慢D,都可以話係容易D,扭來扭去都係我的強項,哈哈哈,不過記STEP的能力真係好差。

過兩日就考CARE PLAN,GOD BLESS ME。

0 Comments:

發佈留言

<< Home