星期五, 10月 05, 2007

三年級第一期實習記事 之 第二日

第二日 P更
聯合醫院 12B

今日EDITH同亞飄要考試,ANNIE又要PREPARE明天的考試,成個WARD得我同亞WING,但係我地,但我地全日就都係飄浮,比琴日仲更無建樹,睇完CASE,睇E TROLLEY,睇PROTOCAL,傾計,全日就係做埋晒呢D咁既野.........連一個YEAR 1都不如。

今日終於遇到連OBS都唔想我TAKE的情況出現,不過無MUD FEELING,唔TAKE咪唔TAKE LAW。

見到一個PT,佢竟然話俾我聽,佢由十九歲開始生仔,生左十七個仔女,養左十一個,佢真係三年抱兩,真係不得了,佢全靠擔鹽生活,兩蚊一擔WOR,真係天生天養。

訓PA房,去左APM散步,同EDITH講下個HOUSEMAN,又講下其他男人,哈哈,原來大家都係咁。^_____^ 好舒服的一個晚上。

0 Comments:

發佈留言

<< Home