星期五, 10月 05, 2007

三年級第一期實習記事 之 第三日

第三日 A更
聯合醫院 12B

今日一聽到個電話響,就熄左佢,等EDITH的電話響,FINALLY原來EDITH的電話一早響左,佢又係等緊我電話響,真懶惰的人。之後我地意外地反鎖了間房,真係好落難,好趕,趕到賴A的一朝。

今日出WARD又係行行企企,FINALLY 做了一個DRESSING,做了一個AOM,兩個TASKS,CLAUDIA都話OK做得好,不過個DRESSING真係令我有D汗顏,我知道一定過唔到亞RUTH個關。

睇了一個BONE MARROW ASPIRATION + BIOPSY,原來真係可以痛到彈起,好可憐。而且個DR又做到個PROCEDURE好恐怖,我諗我唔敢想像我被人做BM EXAM...........我未必會簽張CONSENT。

今日我係度見到一個人,^^,係ROGER呢,好得意的感覺,見到同學仔份外親切。下個星期應該會再見呢!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home