星期一, 10月 15, 2007

三年級第一期實習記事 之 第七日

第七日 A更
聯合醫院 12B

琴晚放工後,番中大跳暉仔,再去DAISY度屈蛇,成兩點半先訓,今日番A,真係連條命都俾埋佢。
今日我都係TAKE番自己的CUBICAL,原本諗住打針,點知打晒,我同亞WING好似醫生巡房咁,怒揭牌板,找來的,都係D屎屎尿尿的工作,FLEET呀,DUCULOX D FRIEND,真係.......
FINALLY,今日的工作,係做GYM,事源今日亞WING洗WOUND,個PATIENT又OBESE,又TOTALLY BED BOUND,TURNING都做唔到,我同EDITH兩個人幫佢側身洗PAT PAT都好似玩拔河咁,真係條腰都俾埋佢,又臭呢,真不夠好受。辛苦亞WING了,一個人頂左四個WOUND。
之後,打左個INSULIN,都係OK的COMMENT,=無COMMENT。
之後EVALUATION,都係對住OBJECTIVE黎講,算啦,我都覺得CLAUDIA無可能好了解我地。
今日又見到ROGER,佢隻死野,次次走過黎都係同我講佢去食飯,我就肚餓到叫救命,真係好過份呢。

之後就食LUNCH,真係好開心呢。
CLAUDIA問我地有無拍拖,知道我地無,佢竟然話:「積極D啦你地,話晒都YEAR3啦,有時讀書以外,都應該積極D。」真係O晒咀,無諗過TUTOR會咁講野,不過,其實佢都有D ARM........向男人積極!!!!哈哈哈

之後CLAUDIA繼續EVALUATE其他人,我地同KAREN傾得勁開心,我地的TOPIC都係12B個靚仔HOUSEMAN,哈哈,KAREN的棟篤笑真係好有水準,再加埋我地天馬行空的想像力同極佳的表達能力,真係成件事有十個GOOD,十個爆裂咁開心^_______^ 男人永遠都係我地的HOT TOPIC呢,哈哈哈,要積極。

^_____________^ 出完WARD LU,以後都唔使再跟TUTOR,無MUD特別感覺,下個星期開始出手術室兩個星期。


0 Comments:

發佈留言

<< Home