星期六, 10月 13, 2007

三年級第一期實習記事 之 第六日

第六日 P更
聯合醫院 12B

今日又開始番百無聊賴的生活,尤其是今日三個考試的同學都係12A。今日我的目標係做少少CARE PLAN同溫日文,無錯,係溫日文,橫豎都係怒睇野,不如睇D真係好逼切的東西吧,星期六又要默書了。

係個WARD,我地一入去,完全唔使留野做,因為都預左過自修生的生活。

今日我想跟番琴日個姑娘,雖然佢講野串串地,不過個人真係好爽又有時會教下我野。
今日半邊ward洗地,D消毒藥水定唔知D蠟水真係臭到媽媽也不認得了,感覺到個LUNGS被野侵蝕緊。

正所謂番工等食TEA,TEA完等收工的情況又出現了。
正準備去TOILET 避世時,俾亞WING叫住左,話WARD MAN要見我地,汗...........不過我又唔驚,車,又唔係你出糧俾我,怕你有牙麼? 佢又唔係話我地,佢只不過問我地黎呢個WARD的OBJECTIVE,又話見我地成日睇PROTOCAL同牌板,話要介紹我地睇D值得睇既,其實,只不過係兜一大個靚圈話我地HAE,話我地頹?!算.......係呢個WARD,我都承認自己的FUNCTION等於零。

之後,繼續我的自修生活。

CLAUDIA過黎,話我地做咩唔度BP,唔做D BEDSIDE野,救命呀,呢個WARD又唔俾我地CHECK H'STIX,之前個NURSE又叫我唔使TAKE,之前又EMPHASIZE我地要爭取睇牌板的機會,上星期我地呢個WARD又考試,根本成個ATMOSPHERE就係叫我地咩都唔使做,算,我地係講唔出原因唔做,今次係我地死蠢,俾人地FAKE晒,不過,我覺得唔係純粹我地既錯。
俾人連續插左兩次,真係灰鬼晒,食TEA都無精神,同隔離組EMILY傾計,超,人地都係咁啦,不過都係算啦都係,都係自己衰GA LA

之後上番WARD,我同亞WING勁積極,勁積極咁舖床,好神奇的被單啊~~~D姐姐勁開心我地咁幫手,由頭到未,不斷地同我地講唔該........其實我地都好無奈...........
之後搶下黎幫手take下BP,CHART下 IO,同PT傾下計,時間就變得過得好快,咁都係既,而家先似出緊WARD。

POST CON,CLAUDIA要我PRESENT,好尷尬呢~~~~~~~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home