星期二, 10月 09, 2007

三年級第一期實習記事 之 第五日

第五日 A更
聯合醫院 12B

今日考試,唔緊張,因為太SIMPLE 啦個CASE。
我同亞WING落CAN食早餐,因為上星期我地兩個一齊食親野,一定拖到好慢,死都唔上WARD D FRIEND,餐餐都食成九個字,我地呢D真係........今日,我地就好EFFICIENCY喇,食完即走,真係好勁,考試的威力。

上番去,做了COMPREHENSIVE ASSESSMENT,CLAUDIA就問我可以做FOCUS ASS.未,我答佢話要多15MINS,就係咁,呢個世界就唔同晒喇................................................

15分鐘之後,個PT就要放FLEET ENAMA,之後個PT就怒去TOILET,之後好唔容易等到佢出黎,諗住10:00做,我開始了第一句 :「呀婆.........,我地..........」「呀婆,唔得呀你D屎,要同你洗腸。」好無情呀,個NURSE一野就搶左我個PT,我當時同CLAUDIA你眼望我眼,我對眼差D碌出黎,我淨係識得問「咁點呀」,CLAUDIA就叫我搵定另一個CASE,今日或者考唔到................我唔信,而家十點,佢一點先落去,仲有三個鐘,我唔信考唔到。

之後,我去幫手個亞婆洗腸,洗左1PILE SOAP ENAMA,加十枝NS,個亞婆真係POOR,不斷俾人通櫃,我又幫佢唔到。不斷地好似助產士咁安慰佢,真係.............不過我覺得如果之前的EDU好就唔使令PT受呢個苦。

好辛苦咁幫佢洗完腸,我就不斷係TOILET門口等佢,猶如一隻熱窩上的螞蟻,好辛苦咁等佢出黎,個NURSE又出手,CALL ENDO個DEPT上黎收症,CLAUDIA就話呢個PT真係唔考得,我成個人真係崩潰,D眼淚又不自覺地湧出黎,個心不斷諗點解又係我,CLAUDIA講MUD都聽0入耳。

連CLAUDIA都知我係考試剋星。
「先 殉了情不對 未反擊過已後退
寧憑著 耐性與骨氣 維持自尊撐過去
誰強韌 誰長壽 誰便算勝利擊不碎
仍然共你企在這裡 挨著當身邊指控死去」

成個人勁燥底,死死地氣咁去應D屎尿屁鐘,點知今次個亞婆又不斷咁話我好人,條氣即刻順晒。

一點,個PT上番黎,我FINALLY都係好鬼RUSH的情況下完成左個EXAM,INTERVENTION內容有D變。CLAUDIA話我的能力可以ACHIEVE得好D,想當年,同一句說話,出自MARIA口中,都係考CARE PLAN..............

12B,我地的職責係怒睇牌板同PROTOCAL,成個自修室咁,點呀?

0 Comments:

發佈留言

<< Home