星期五, 11月 02, 2007

三年級第一期實習記事 之 第十五日

第十五日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日一番工都係睇CAESAR,一個22歲既女人,第一次有husband陪同,好幸福啊,幸福到我都好感動,原來一個男人的影響力咁大,仲要睇得出佢好愛佢老婆,唔會淨係掛住個BB,見到佢地一家三口,真係FEEL SO WARM,不過我地個個都諗22歲生仔,咁我而家咪要開始大肚?????????OH MY GOD!!!!!!!!!

之後睇一個用LASER打碎D尿管石。

之後睇左一個19歲女仔做肺的手術,佢其實之前已經有OVARIES CANCER,今次係驚佢擴散,見到佢真係好心酸,19歲的時侯,我仲考緊AL,對於佢黎講,佢既生命連呢D都感受唔到,我唔可以接受自己細細個已經無左個副「計」,仲要咁大條疤痕貫穿成個BODY……開胸真係好震撼,尤其係個好似好有主見、好有要求、好有架子的醫生落刀超快,佢好似勁有自信咁,佢又用個電鋸鋸開個胸骨,之後見到個心同個肺,原來個心咁大,原來陷左的肺係好似一片野咁,原全唔同樣。

之後,睇左個COLOTECTOMY,係一個老婆婆大腸有個大TUMOR,要OPEN開肚咁切,見個SURGEON拿晒D腸落張OT BED,D腸都仲係度蠕動,真係好嘔心,個鼻仲好似聞到D味,又唔係血腥味,都唔知咩黎,之後CUT開切左出黎個條腸,個TUMOR大到好似個拳頭咁大,仲係黑色,好恐怖,唔怪得之七十歲都要OPEN咁做呢個手術………呢個真係大手術,可以同開胸BATTLE。

睇左一個NESBIT OPERATION,其實即係不舉,主因係NATERIOR的MUSCLE過長,做完手術,個SURGEON要BUMP漲佢去TEST個RESULT,真係好好笑,因為仲要固定佢影相,哈哈,我同我個FRIEND講,我覺得,我地而家好無童真,因為咩SIZE,咩CONDITION我地都睇過………….唔知點咁。

FINALLY,NO仲帶我地去參觀DAY SURGERY CENTRE,又見到剛剛搞完抽腸的包皮醫生,真係想問,有D咩係唔關你事??????????

開開心心放工去,我好鐘意仁安OT。^______________^ 新目標!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home