星期日, 10月 21, 2007

三年級第一期實習記事 之 第十一日

第十一日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日真係好刺激,今日我地一番到去,個nurse就話今日會俾我地上臺,所謂的上臺,that’s mean我地可以真正gown up,真正去做scrub nurse,真係好興奮,我地個個都想試,我就靠我的念力,成功突圍,哈哈哈,我個case係excision of right loin,我入到去,首先check sets,之後再洗手gown up,之後再數gauze,整stick,幫手舖巾,幫手retract下個wound,幫手遞下d equipment,醫生聯完線之後,我又幫手剪線,好開心,參與度已經比想像中多,不過我諗我的角色係一個surgeon assistance多過scrub nurse。個醫生又好nice,guide我retract的地方,又唔該前,唔該後的,好好的。聞住燃燒脂肪的味道,看著surgeon把脂肪瘤玩弄於手掌中,有一刻個感覺真係好嘔心,一d 都唔似bbq的味道,一d都唔好的感覺,個脂肪瘤仲有成大半個拳頭咁大呢~~~~~個nurse之後仲話我有potential呢,雖然心知這一定係客套的說話,但我都好開心,起碼唔係批評的說話。

食飯後,edith就做scrub nurse,今次係一個四十幾歲的男人割包皮,原來割包皮又係幾核突,個外形,實在不討好..........我相信男同學見到個過程一定會好驚恐,因為連我,都覺得係痛到飛起的procedure.................

之後就教我地唔同種類的forceps & scissors,真係 いろいろですね。

之後睇左兩個gyne的手術,一個係刮宮,一個係切vulva lump,睇完的感覺係,正經的想,沒有歪念,一個gyne的男醫生,會不會有性冷感? 因為我都覺得幾唔討好。

今日仲睇左一個breast lump excision,at least 六粒,oh my god!!!!

下星期再戰,懷著興奮的心情散晒咁離開。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

hahahaa~

seems very exciting~~

& horrible!!!!!!!!!!...for a doctor..

add oil oh^^

10月 22, 2007 12:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

ar~~i love the backgroung music,

wt's the name of the song?

10月 22, 2007 12:26 上午  

發佈留言

<< Home