星期日, 10月 21, 2007

三年級第一期實習記事 之 第九日

第九日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日由另一個tutor帶我地,佢叫ROWENA,佢問我地琴日教左MUD,之後同我地溫左一次書,其實又聽左一次,好悶,介紹了OT房入面部麻機,之後見到麻師,佢好好人咁回答我地的問題,咁我就終於明白SA、GA、MAC,真係好鬼神奇,另一方面又好牙煙咁。之後仲有SPECIMEN的處理,見到一個仲後生過我的女仔做墮胎,真係有D唔知點咁既感覺。

原來SURGEON的花名叫刀手、麻師叫訓覺人,都幾搞笑,咁我地係咪叫PINK LADY???迷唔迷人就不得而知啦...........

今朝走馬看花咁睇左D唔完整既手術,有LOC(微創膽管)、TOP(墮胎)、LIVER RECSECTION。都好似好大的OPERATION,不過真係唔知佢做D MUD,淨係見到個肝,同一個黑黑地的肺。
睇左一個完整的CAESAR,好震撼,最震撼呢個,真係都幾恐怖,唔識講。

下午跟另一個TUTOR,佢叫ASTHER,之後成個下晝就睇左一個 RIGHT KNEE ARTHOSCOPY + REMOVE LOOSING THING,完全估唔到一個人點解可以有咁多軟骨碎,又咁大舊........又見到一個老化了的KNEE,入面真係好似一個海底世界,好似D浮游生物 + 珊瑚礁的朋友,真係好好睇咁,好清架。

放工,又散左,TIRED過番PA。

0 Comments:

發佈留言

<< Home