星期四, 11月 01, 2007

三年級第一期實習記事 之 第十二日

第十二日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日番到去,又係睇caesar,真係多d黎密d手d friend。今次個BB都唔係好喊,個助產士單手倒吊佢,佢都唔係喊得好大聲,至係偶然喊幾聲敷衍下我地咁,哈哈,佢又係細細粒的。

之後睇今日的重頭戲,一個PAROTID TUMOR的CASE,個病人面頜的口水腺有個TUMOR,醫生要由佢的耳仔邊落刀,再好仔細咁分番面頜的5條NERVES出黎,之後再CUT個TUMOR出黎,其實一切係塊面落刀的手術,都好似好大件事咁。醫生用D線釣起佢隻耳仔,落刀,愈切愈深,又止下血,又商量下,又落刀,我地都係好無所事事咁企係度。好搞笑,今次個SURGEON有兩個,其中一個係上次割包皮的醫生,原來佢係GENERAL的外科SURGEON,所有專科醫生唔理既佢都要理。話說佢負責用DIATHERMY止血,佢唔想用直角頭DIATHERMY,佢REQUEST要直腳的,另一個醫生問MUD有直腳GA MEI,佢話「有,我用黎割包皮用的。」.................................

見佢地切到我地食飯都未到個TUMOR位,我地就去食飯先啦~~~

食完番黎,佢地仲切緊,不過個TUMOR已經見到,之後個SURGEON SHOW個5條NERVES俾我地睇,原來NERVES係白色咁粗架,以前以為係好FINE既野。之後個TUMOR切左出黎,一邊好滑,另一邊係好爆既,我地全世界都以為個TUMOR一定係好爆個邊,點知..................相反,個PAROTID本身就好爆...............ANATOMY BYE BYE~~~~~~~~
個TUMOR都有3CM乘3CM架。

之後又睇一個SEPTOPLASTY,又係一D個醫生睇到,我地零個睇到的手術,不過見佢用個刀,又用D刮勁整個鼻骨,我個鼻都好似好痕好痛咁。之後個手術做完,個PT甦醒的時候,唔知點解佢好似痙攣咁,好驚呀,因為之前個麻師講過,做手術同坐飛機一樣,起飛同落機係最CRITICAL的,不過我又見D STAFF無MUD野咁,之後個PT都順利醒左,不過就叫左好耐。

之後無CASE睇LU,個MENTOR帶我地去睇下心臟科手術的EQUIPMENT。因為聽日仁安第一次做心臟換心瓣手術,全個OT的大粒野聽日都會入晒去幫手,嚴陣以待呢。

0 Comments:

發佈留言

<< Home