星期五, 11月 02, 2007

三年級第一期實習記事 之 第十四日

第十四日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日一番工都係睇CAESAR,每日晨咁早都係有一個BB出世,好似好有人生希望咁,哈哈哈。

之後到今日的超級重頭戲,CRANIOTOMY,開腦呀~~~~~~~~~~~
琴日知道已經興奮左一日,首先有兩TECHNICIAN入OT SET野,因為而家有個衛星導航系統,可以guide住個SURGEON,等佢可以好順利咁開條路直達個TUMOR,真係,科技的偉大啊~~~之後佢地GA左個PT,落個頭COOL釘住佢個頭,再剃頭,原來而家唔使剃好多頭髮,淨係落刀個兩行線仔,之後佢地要整番醒個PT先開腦,不過當然係打晒LA啦,先揭開個頭皮,原來我地塊頭皮係咁厚既,都有成1CM咁厚,再用個小電鋸整開塊頭蓋骨,大約2CM X 2CM,再CUT開塊腦膜,就見到好似豆腐花的腦,沖沖佢就真係白色GA WOR。我係度諗,如果我係個pt,我真係會驚到失禁,自己知道個腦俾人開,仲要聽埋D刀刀义义的聲,OH SO POOR~~~

之後睇左個隆胸,無錯,這是私家醫院OT的專利,嘩,入到去,已經入左一邊胸,另一邊,我睇佢本身仲大過的,真係……….,入左個胸之後,我地幾個人都停晒手,大家討論下兩邊BALANCE唔BALANCE,見到D女人STAFF不時耳語,我地幾個又不斷係咁嘩嘩聲,真係好搞笑,做完真係好大,重要係好挺,不過我覺得手感應該真係好差同好假,雖然我係無MUD,但係咁假既野,真係唔使預我。

之後就係LAPOSUCTION,即係抽脂,哈哈哈,今日真係好似去左KOREA咁,個PT抽大脾脂,嘩,我都好需要呀醫生,不過見個醫生拿住支SUCTION係咁出出入入,隊來隊去,都幾辛苦,不過,比起隆胸,我覺得呢個ACCPETABLE D。

之後睇一個LAP割膽,入到去個膽已經出左,原來個膽都有一隻手指尾咁長,D膽汁係墨綠色的,傑TA TA既,好似D HALLOWEEN 既道具。

最後睇左一個COLPOSCOPY + LEEP,就係子宮頸檢驗,原來VIRGINA可以撐到咁大………女人真係多病痛。

0 Comments:

發佈留言

<< Home