星期四, 11月 01, 2007

三年級第一期實習記事 之 第十三日

第十三日 九五更
仁安醫院 手術室(OT)

今日我地專登早半個鐘番工,為左一對twins出世,^^,好興奮啊!!!不過就累到ROWENA都要早半個鐘番工。
今次個大肚婆,個BELLY真係大好多,個大肚婆仲話個肚頂到佢有D透唔到氣。CAESAR出黎,兩個都係男仔,佢地SHARE同一個胎盤,應該會係同樣的,好幸福,好得意咁,之後ROWENA同我地講解下個胎盤,仲俾我地戴手套掂下佢,其實都唔係好想掂,因為好核突,又係暖暖地咁,我都你用手指戳左幾下,真係唔明點解D人會食紫河車醫哮喘。

之後再睇兩個CAESAR,真係睇到嘔,有一個BB喊到勁大聲,好有中氣,好可愛。^_____^

之後睇左一個3歲男仔做CYTOSCOPY + CIRCUMCISION,真係估唔到,一個BB出世時咁細個,三年就可以咁大個。

之後睇左一個女人做MARSUPIALIZATION,又係切CYST,中年女人真係好似好興呢味野。

之後睇左一個女人要切子宮腺肌瘤,個瘤真係好鬼大,個好nice既PROFESSOR級醫生話佢個瘤介乎係個子宮外膜與內膜中間,所以佢每次黎M都痛到要入急症室打止痛針,切出黎個瘤都真係幾大,仲要有兩舊,絕對不能用兩粒黎形容。見到都覺得佢痛。

琴日MENTOR先講,佢見過最核突的TUMOR係FIBROID子宮瘤,因為個瘤可以係有外膜,切開佢入面可以有頭髮,有牙,聽到真係眼都突埋,佢話無得解釋,總之可以係咁,嘔心到好似外國D驚憟異形片咁。

最後睇左一個宮外孕pt割番個死胎出黎,都好大下WOR,都有成隻手指尾咁長,ROWENA仲教番我地ANATOMY,汗,YEAR 3 萬歲!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home