星期一, 12月 10, 2007

補番之前發生的事

18/11 因為媽媽生日了,所以去了西貢食海鮮,咁大個女都係第一次,好開心,又好期待的。我地食左好多野,有蒜蓉開邊蝦、蒸蟶子、椒鹽大大隻瀨尿蝦、BOO酒焗蠔等等,好多野食,我都食左好多,人生第一次MA,^_________^,不過原來食海鮮 = 食左隻車。

21/11 同媽媽去睇AARON KWOK演唱會,我都係覺得04年個個好睇好多,佢跳得多D舞。不過今次個舞台真係好得,360度都俾佢玩晒,真係紅館的前所未見。

23/11 同2316、亞馬、亞馬嫂去唱K,好抵呀,抵到HIHI,我地唱足五個鐘,有兩杯野飲,都係$38JA,亞馬同亞馬嫂仲要早坎,有兩個鐘得我同KAI KAI怒唱,真係唱到嘔,不過好滿足。

28/11 今日出左MK同EDITH、KAREN、MANDY、EMILY去食BIRTHDAY LUNCH,中間發生左D好老尷的事,我地都真係呆晒,去「西門町」食台灣麵,好好食亦都同時引起左我好多回憶,好掛住台灣的蛋餅、胡椒餅...........好開心的回憶。夜晚係第一堂去救世軍教甜品,好開心,雖然自己仲有十萬樣野要做,不過待在KITCHEN裡,見到佢地好開心,好似好滿意個日式芝士蛋糕,自己都好鬼開心,^________^。

29/11 我同KAI KAI去UST睇亞馬HALL 3的歌唱比賽,其實都幾悶,可能自己個心一早飛左去D日文呀、NURSING呀D NOTES度,個心淨係諗住快D番屋企..........見到亞馬唱歌,我真係有D凍,哈哈,係因為佢都唱得幾有感情,另一方面,我又好羨慕佢,羨慕佢有勇氣去唱、羨慕佢有勇氣去講出自己的願望、羨慕佢有咁多FRIEND支持。雖然可以好肯定佢唔係唱得最好的,不過佢的PERFORMANCE係睇得出有HEART的。恭喜晒,冠軍得主 - 亞馬。記得一定要請得同KAI KAI食飯飯,因為我地可是專登山長水遠咁入科大睇你架~~~

30/11 我一早去左大埔圖書館自修室溫書,真係有病架,溫AL都無咁HARSH,痴晒線!!!

2/12 考日文,雖然都知道有D錯、有D LISTENING聽唔到,不過唔知點解FEEL SO GOOD。我諗應該合格的,因為通常我FEEL GODD的考試都應該唔會太差的。

3-7/12 考試週,唔係去大埔圖書館溫書,就去那打素溫,之後就係去考試。呢幾日個腦不斷重覆住D差唔多的文字,頭號敵人包括有「VITAL SIGNS」、「OBSERVE」、「MONITOR」、「CARE」、「PATIENT」,真係SHITY,最討厭不斷重覆的一定係「CARE」。
「154」我認得你,呢個自修室書檯NO.,有緣我地一定會再見的。

7/12 考完試,我地去左NA CAN食「自暴自棄TEA」哈哈,好大的獎勵,話晒都逼自己過左幾日A-LEVEL生活。芝士火腿卷 + 紅豆冰,YEAH!!!!!!!!連CASHER嬸嬸都陰陰咀笑我地,哈哈,我地的興奮程度真係好比YEAR ONE。NA CAN同紫霞係新亞俾我的最大好處。

8/12 下午和YOYO怒CHAT,好開心,見到佢的反應,好似好耐無見過佢笑得人仰馬翻的模樣,SO FAR SO CLOSE。番救世軍,見到好耐好耐好耐無見的亞雨,我感覺上覺得佢變左好多,變得成熟了?!寡言了?! 唔知,願我的朋友都過得好好,過得健康。努力。
10/12 今日睇左「早熟」,好好睇,不知何解的哭了,見到FIONA大肚,我又會幻想下自己有無咁既勇氣去承擔呢個責任,有無勇氣十六歲去生仔,有無勇氣去見父母 / 同學,我又會諗下曾志偉所講的說話。我特別喜歡上余安安,一個暗地裡好有霸氣的女人。

0 Comments:

發佈留言

<< Home