星期二, 1月 08, 2008

2008年到了

12月31日,去世貿跳countdown,其實話就話跳countdown,不過我八點十已經跳完 ... 坦白講,真係跳得唔好,flat唔到的身體,唔習慣,身體好似uncontrolable,睇番video真係.......令自己白眼。elaine仲要話原來我成日都幾中間,真係shit,仲要跳得好咁樣衰。跳完就走了,因為媽媽要番P,家姐又應該去玩,我又要跳COUNTDOWN,家中的老爹好可憐啊,2007的最後一頓飯要自己一個人食........所以我即刻番屋企,真好,交通暢順,仲有溫暖的麥精飲,嘻嘻~~~番到屋企,原來全家人都番晒黎,^_^,爹爹還煲了芋頭糖水,好吃,在家看電視倒數,2007年,咬著麵包的SAY BYE BYE了~~~

1月4 日,我和劉德華有個約會,好好睇,原來劉華唱LIVE係咁好聽架,我真係覺得好好聽架,佢好有中氣,雖然有D GAG位,但華仔點都係靚仔架啦!!!好彩到最後都決定去姐,否則都MISS左呢個咁好睇的CONCERT。而且係呢個CONCERT,我先可以見番演唱會必備但好耐無見過的熒光棒同鮮花,華仔你係得既,SUPERMAN

1月5日晚,去沙角村大排檔食任飲任食打邊邊,係救世軍的慶功,其實野唔係太好食,不過係好開心好開心,係食個氣氛,好開心自己兩年前加入左救世軍,因為係呢兩年黎,我得到一 班好朋友,仲學左好多野,說真的,AMY,辛苦了,多謝你。

1月6日,體能測試的一天。

0550起身,十分鐘衝落樓,同老爹去行山,哈哈,先前口響響話唔使行山手扙的我,拿著手扙的我都行到手震腳震,哈哈,真係好屎波,不過我下星期都會繼續行,因為難得老爹有一個可以接受得到既運動,我一定會逼佢個個星期都去行。

之後番元朗,今次我成為左焦點,個個動作都被老師捉個正著,搞到我好努力好努力咁去做每一個動作,再加上秀芝師姐、韓老師、肥雞幫手拉筋,真係成身開晒,D筋真係前所未有咁鬆,雖然係辛苦D,但咬緊牙關一下就過去了。加油,我要再ACHIEVE得好D,我要努力,TECHNIQUE要再好D,唔可以再成日俾老師咁話喇,要做好D,要再做好D,突然之間好有火,我仲跳埋中班的把幹動作呢,好叻叻。今次係我番元朗的一週年紀念,回想呢一年,我都唔知道點解自己仲可以咁堅持咁跳落去,由之前亞雞車出車入到而家亞雞唔車我地,我都無放棄,我覺得對於懶惰的自己真係一個突破,係呢一年,我真係真心被韓老師同周老師感動,已經不記得有好幾次感受到老師對學生的關心,真係好感動,今天我仲得到老師的鼓勵,我會努力的,我一定得架,老師。今次係朱大師兄第一日番元朗,要加油啊,大師兄!!! 下午番到屋企跟老爹吃了一個下午茶之後,跟他去買送,回到家,逼自己訓覺,因為八點要番CU跳暉仔的TRAINING,我要差好電啊!!!

見到好耐無見的LUCY,傷了的腳要好好處理啊,有說不完的話題,而家每次見到LUCY,我都會諗起係柬埔寨的畫面,不過竟然唔係SUWAN,而係我地每晚好開心咁係PUB STREET飲野的畫面,好RELAX,好開心,好ENJOY飲住野咁講下家人、小扁擔、愛情、旅行、自己的夢想、跳舞的態度等等,好慶幸自己係CU DANSO會識到知心的朋友,係好開心的,係相逢恨晚的,一切都因為POOL-SIDE CHATTING開始,I LOVE YOU,LUCY!!!!!!!!!做SIT-UP,真係好X辛苦,自己都頂唔順,做TECHNIQUE野,太累了,上午才鍛鍊了三個小時的肌肉再也控制不到了!!!

APOLOGIZE的STEPS,係一貫好暉仔的STEPS,不過我都跳得唔好,投入的感情係零,係呢件事上面,我發現左一個問題,我覺得其實自己或者係一個好怕羞的人,唔係搞GAG架,我有時自己係有FEEL架,不過唔知點解係跳唔到出黎,可能係對自己無信心,可能係唔敢係人地面前跳一D自己認為唔係自己強項既野,我知道自己係CU DANSO中的強項係D MUD,弱項係D MUD,所以要我自己FREESTYLE一個八,我一定會企左係到,又或者會做埋晒D好唔ARM FEEL既野。尤其自己開始跳番中國舞,做D TECHNIQUE的動作,好自然會PULL UP左,或者蘭花手就會跑左出黎,又或者將D動作做得唔ARM FEEL既 "靚靚"左,其實我覺得自己暗地裡係有點唔想改變的,要不斷咁將自己的STYLE TUNE來TUNE去係辛苦的,有時自己都唔為意的,有時係自己專登唔改的,因為唔想將自己教會的一套抹掉,中國舞同JAZZ的要求都唔同,有時仲有D相違背,點先可以係中間得到平衡? 再加上自己的腰傷,我覺得自己暗地係無以前咁搏了,有D動作自己唔會做得咁盡。暉仔今日話,有D動作唔好做得咁"靚",要有FEEL D,嘗試抹掉自己一直所學的STYLE,反而感覺會好D,唔好因為要抹掉自己所學的就覺得唔好,或者我應該再投入D,但係有時,我又會覺得,兩者究竟有無可以融合之處呢? 跳舞心理上,有點不平衡了。堅持自己的STYLE? 順應大家的FEEL / 要求? 我不是一個好學生,但我好希望自己跳得舒服,又好希望跳到感覺出黎,又好希望同大家跳出黎的感覺貼近D,怎麼辦? 自己廢噏左一大段野,我諗大家都係會好唔明白,但其實..........總之自己好矛盾,好似有D反叛的野係度打緊扙。

琴晚,排COMPET的第一晚,跳小彥既野,雖然未算係HANDICAPPED,但係真係有D難度,因為我的記憶力不夠好.........小彥說了一段肺腑之言,CHEER UP我地,唔知點解,感覺上自己好似唔敢PROMISE D MUD野,可能我真係慢熱,但係我一定要PROMISE我自己一定要做到最好,最起碼唔可以無責任感,遲D出WARD都要番去練習,盡力每一次練習幾辛苦都好,都要有一次係盡全力的,最緊要最緊要係投入............................要以以前投入MST DANSO的心情去投入CU DANSO COMPET,畢竟,當我還可以有機會站在文化中心既STAGE的時候,我一定要珍惜 ; 當我還可以跳同朋友仔一齊跳舞,我一定要珍惜。

2008年的第一篇ENTRY,我要MAKE PROMISE FOR 2008:

(咁大個女先第一次SET YEAR PLAN,哈哈哈,因為我今年將會告別廿一歲,係踏入人生一個幾特別的階段,一個比十八歲更「成年」的歲數)

1. 最逼切的事: 減肥,要減到105磅。 (哈哈,不可帶著燒腩仔上台啊!!!)

2. 要投入跳舞的事宜,要認真D,唔可以再HAE住咁交貨,要做到最好。一係唔做,一係要做到最好。

3. 要堅持而家的興趣,包括BASS、日文、義工、中國舞、MST & CU DANSO。

4. 要堅持對住病人有愛心,唔好因為要做而做。

5. 要堅持唔可以走堂。

6. 要堅持對家人好D,唔可以成日串亞媽,老爹叫我做既事要盡快做好。

7. 對愛情的事,要自己好好的把握,因為幸福係要靠自己好好看管的,也許多一點衝動係一件好事。

8. 要堅持有責任感。

2008有八大目標,請向著標桿直跑。

0 Comments:

發佈留言

<< Home