星期三, 5月 21, 2008

鬆一口氣後,都係上興趣班吧!!!

今日考admission,個case好正,BLENDA話我都OK,會合格的,雖然中間有一點我判斷錯誤的情況,足夠了,合格就足夠了。

鬆一口氣,下個星期就開始出兒科,唔通真係要做DRIP STAND???

出WARD令人懶惰,不論是玩/學術上,有無人可以逼我出去玩???以前對玩充滿熱情的我在哪裡?

聽到露西的掛念的問候,真係FEEL SO WARM~~~
GE唔可以摺埋GA,我仲未玩夠!!!!!!!住天水圍唔係大晒架!!!!!!!!哈哈

睇完惡作劇2吻,今輯,我覺得直樹真的吸引力大了很多呢,如果有個男人咁為我就好呢~~~

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

ya but we dun talk much when we're in school.

5月 23, 2008 4:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

and u like music some rock stuff i love it man. By the way my name is Ken

5月 23, 2008 4:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

and u like music some rock stuff i love it man. By the way my name is Ken

5月 23, 2008 4:51 下午  

發佈留言

<< Home