星期五, 5月 09, 2008

全香港的戲院與我為敵

今日去覆診,有accidental finding。
之後去補習,終於完成了那感人肺腑的文章,還print多一份for 個人收藏,真爆炸。
之後去又一城 join lucy,諗住買飛睇1945的STEP UP2,我想睇好耐好耐好耐的一套戲,之前因為好多次的原因我都MISS左,今次諗住可以好好的看了,到AMC,SHIT,得1805一場,但當時已經1808啦,頂,明明YAHOO!MOVIE話1945GA WOR,因為SAMUEL係屋企的關係,沒有看,之後知道ELEMENTS 九點幾有得睇,就去諗住買定飛啦,點知去到竟然話「個場係VIP房,要$140M一個人」我當場呆左,咁即係唔受我玩姐,先後又打俾SAMUEL叫佢CHECK明天的場,可惜的是,結果明天AMC全線CUT STEP UP 2,正式宣告,睇STEP UP2的計劃失敗!!!!!!!!

我好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人地真係等左好耐架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人地真係好鬼想睇GA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後去同露西食一壽司補償我受傷的心靈!!!!
YUMMY~~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home