星期六, 4月 05, 2008

三年級第三期實習記事 之 第七日

第七日 A更
北區醫院 1C

今日係出天堂ward的last day,真係好唔捨得。
今日早餐的時候,我同karen同亞wing,好努力好努力咁諗左一個四七
「樂在一丙真風流,亞sir積極向上游,
miss皮膚滑溜溜,醒過老虎力不留。」
我地真係好努力,仲努力過做野既時候,真係..........

點知,食完個早餐,成個世界好似改變左一樣,我做左生平第一個男人FOLEY,我知道我CONTAM左好多,亞SIR之後E番我,我知道自己真係做得差。
再之後,整個人都好似活在一片幽暗當中........

LUNCH之後,我有一次機會插RYLE'S TUBE,又插唔到,雖然PRACTISE MAKES PERFECT,我又係第一次做,不過真係好FRUSTRATED。

不過今日都TRY過好多PROCEDURE,雖然都令我感到無奈,咁既番工態度真係好差,要知道唔可以係PT身上做TEST、做PRACTICE,我覺得我應該去食屎。

FINALLY,走的時候,都好唔捨得,又對今日的表現,帶有一點尷尬。

真係好多謝1C的STAFF對我們的信任。

0 Comments:

發佈留言

<< Home