星期二, 3月 25, 2008

三年級第三期實習記事 之 第一日

第一日 D更

北區醫院 1C

今日第一日回歸1C報到,見番好多亞SIR,連女人WARD的STAFF們都借左過黎,其中有一個亞SIR仲認得我TIM,話從我的眼神認得我WOR,真係好搞笑。諗住上晝都係ORIENTATE下,會無MUD野做,點知……1C真係一個好WARD,真係放手俾我地做野,我地三個人,全日做OBS、打針、H’STIX、DRESSING……都幾OCCUPIED到時間,不錯。

今日NO仲親自教我地VAC(VACCUM ASSISTED CATHERTER),都幾得意。

好累的一個DAY更。

仲要仆出去順利村排舞……….

0 Comments:

發佈留言

<< Home