星期五, 2月 22, 2008

Enjoy!!! I Feel Really GOOD!!!

之前既練習令我生不如死,個人真係好討厭番cu排舞,好討厭無得同屋企人食飯,好討厭無得搭尾班車,好討厭俾人鬧,好討厭................

今日,我有一百八十度的改變,我真係好想跳好佢,我真係好想大家係一條心,我真係覺得今年的天時地理人和都好夾,真係好想可以跳到最好。

好鐘意同大家一齊跳舞,
好鐘意同大家一齊PROS,
好鐘意同大家一齊通頂,
好鐘意同大家一齊做縫寶寶,
好鐘意同大家一齊去飲茶,
好鐘意同大家一齊傾計八卦,
好鐘意同大家一齊...........

C.U.S.O.G.D.

0 Comments:

發佈留言

<< Home