星期五, 1月 25, 2008

好大壓力

今個星期真係一個好大壓力的星期。

第一次入acute的精神病房,pt是unexpected的,staff係unexpected,ward的環境總令我不得relax,好tense,成日都好驚做錯野,火左d staff。

星期五的MST表演,到現在還沒有100%記得,仲有要走的位,我未試過以咁既狀態出表演。

星期日出BAND SHOW,今次同GM的TUTORS一齊出SHOW,仲要夾得一次,彈四首之前重來未夾過的歌,<舊鞋>、、<富士山的聖誕>。好難啊,上次夾,我D腎上腺素KEEP 住HIGH LEVEL成三粒鐘,真係谷到面都紅晒。我都係不期望自己好出色,只期望自己係完成任務,唔好影響大家就好了。不過,大家都好似好包容我的低TECHNIQUE呢!!!不過我要睇快D譜,D手指要再快D,FOREARM 的MUSCLE要勁D,用力的DURATION要再長D,先可以做到最基本的要求,究竟,我會唔會成為大家的負累? 不可以丟史提芬的架啊!!!

下星期又考CLINICAL試了,零個PREPARE、零個時間,好成績只會留俾有好準備的同學,我要做一個好多ACTIVITIES,但成績好的學生,但係........睇黎我都係搵亞RUTH傾下計。

如果我有多一D時間,我可以做好多我想做的事,我可以做每件事都準備得好D。

仲有一個月就COMPET啦,時間真想過得快一點,我希望我投入一點,我希望我可以盡力一點,我希望我的體力好一點。

今日係梁繼璋係瘋SHOW快活人的LAST DAY,一個十五年的節目,我細細個的時候,因為媽媽的關係,好斷斷續續的都聽左有十年,我真係好唔捨得,一個有質素的節目,一個有質素的DJ,就咁被D多口又惹事生非的人搞掂左,D人真係無野搵野黎搞。ANYWAY,IT'S THE TRUTH! 好似人愈大個,就愈見得多呢D野。

唔開心指數好似KEEP住比開心指數多一點,以前都唔係咁既?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home