星期三, 1月 16, 2008

三年級第二期實習記事 之 第一日

星期日,又同爸爸和媽媽去行山,不過我落山的時候唔小心拗左柴,係最痛的十五秒中,個腦諗得兩樣野,一就係唔可以有事,因為COMPET,二就係唔可以有事,因為我要跳元朗,突然間諗起以前FORM 6 校際西方舞的時候,瞞住屋企人,瞞住MISS & MISS TING,發住燒都要跳個日全日的舞,我覺得自己真係好叻叻。時至今日,雖然嘴裡不斷說著辛苦、埋怨的說話,但係其實自己心裡面,無可否認,跳舞確實係我心目中的第一位。有時,覺得真係好奇怪。

番元朗跳舞,老師教了我好多好多正確的姿勢,我覺得真係穫益良多,好多謝好多謝老師的細心教導,踏入一月,我番左元朗都有一年啦,雖然成日都俾老師點名糾正動作,但係每一次的練習,我真係覺得好有意義,可以令我專心的去做一件事,當然,令我覺得自己真係好渺小,不斷的努力,不斷去鞭策同提醒自己,我相信一定可以糾正好自己十年黎的錯誤。老師真厲害,一野就可以教曉我7年黎都做唔到的動作,我而家可以唔用手都可以拱橋上黎啦,哈哈哈。

六點番中大排COMPET。

第一日 九五更
沙田醫院 3D

琴晚排舞到0200,係DAISY度屈蛇,訓左3個鐘就出發。
今日第一次去精神科,一入到去,其實個人已經好TENSE,因為確實有D擔心。
之後MENTOR帶我地ORIENTATE下,之後見下DOM,亞DOM講既野都幾好聽,亦都令我諗左好多野,做一個護士,如果要有前途,持續進修,確實係唯一的出路。
之後,好肚餓又好鬼眼訓,見住個牌板,唔使30MINS,自動OUT FOCUS,仲要釣晒魚,真係不能CONTROL。
全個WARD都無PATIENTS,因為落晒去PT & OT,得兩個PT係WARD,一個就自己畫畫,一個就ROCKING IN THE SOFA,真係無聊到傾計都傾到盡左。
之後,去OT & PT行左轉,番到4點三就走得,太好了。
今日全日都不在狀態,好在有LUNCH的COFFEE。

番中大,去UC LIB睇左套廢戲<一碌蔗>。
同DAISY係UC CAN食左個好好好好食的素公司三文治。
跳舞至零晨一點多。

0 Comments:

發佈留言

<< Home