星期二, 1月 22, 2008

三年級第二期實習記事 之 第二日

第二日 A更
沙田醫院 3D

今日PART EDITH 同 ANNIE,我地今日都係行行企企,OBSERVE一下佢地,不過當佢地落去做OT 的時候,我地同左一個留係WARD的PT一齊畫畫,我地學佢的線條平舖法,坐係度畫畫,畫成粒幾兩粒鐘,又可以瞭下佢講野,又可以自己明目張膽的傾計,都幾爽。

今日,sister同我地解釋一個FILE,之後我地聽佢講自己的EXPERIENCE,好好聽,亦都令我了解左好多,原來精神病患者唔係蠢既,佢地分分鐘醒過你同我,佢地只不過係比我地多一點幻覺 / 幻聽,真係好複雜好複雜的一個TERM - 精神病。

好開心的WORKING ENVIRONMENT。
STAFF對我地真係好NICE。

0 Comments:

發佈留言

<< Home